  • 1. Data: 2009-10-15 11:16:55
    Temat: Nie miała baba kłopotu...
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    No właśnie, nie miała miała baba kłopotu, to zachciało jej się
    zrobic fotoalbum. Wszystko pewnie skończyłoby się dobrze,
    ale firma do której wysłałam ten fotoalbum do zrobienia
    okazała się bardzo nierychliwa, więc po prawie 4 tygodniach
    od złożenia zamówienia wycofałam je. Każdemu się kiedyś
    pokłady cierpliwosci skończą. No ale do rzeczy: zostałam
    z projektem albumu wykonanym w programie Creative Photos,
    chciałabym zobaczyć efekt na papierze, ale jakos odechciało
    mi się znowu składac zamówienie w ciemno. Jeśli ktoś może
    polecić jakiegos rzetelnego wykonawcę podobnych albumów,
    to będę bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    Bożena

  • 2. Data: 2009-10-15 11:47:25
    Temat: Re: Nie miała baba kłopotu...
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Bozena pisze:
> [...]
    > mi się znowu składac zamówienie w ciemno. Jeśli ktoś może
    > polecić jakiegos rzetelnego wykonawcę podobnych albumów,

    http://fotopolis.pl/index.php?n=8250
    Nie korzystałem z ich usług bo jeszcze nie uzbierałem odpowiedniej
    ilości fotografii, ale ten test mnie zaintrygował. Czy ktoś z grupy
    korzystał z usług Drukarnia Cyfrowa KSERKOP?

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 3. Data: 2009-10-15 11:55:50
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > fotografii, ale ten test mnie zaintrygował. Czy ktoś z grupy korzystał z

    Ja usiłowałam skorzystać. Nie polecam.

    Bożena

  • 4. Data: 2009-10-15 12:02:52
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Bozena pisze:

    > Ja usiłowałam skorzystać. Nie polecam.

    No to klops a miało być tak ładnie. Dobrze wiedzieć.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 5. Data: 2009-10-15 12:17:41
    Od: Edtheduck <e...@i...pl>

    Działo się to dnia Thu, 15 Oct 2009 13:16:55 +0200, nagle pojawiła się
    zakapturzona postać, która przedstawiła się jako Bozena i złowieszczym
    szeptem wysyczała:

    > Jeśli ktoś może
    > polecić jakiegos rzetelnego wykonawcę podobnych albumów,
    > to będę bardzo wdzięczna.

    Dobre opinię czytałem o: http://www.najlepszefoto.pl/
    Osobiście jeszcze nic tam nie zamówiłem, ale zamierzam.

    > Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    > Bożena

    Również pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2009-10-15 12:32:50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Bozena" napisał
> [...]
    > mi się znowu składac zamówienie w ciemno. Jeśli ktoś może
    > polecić jakiegos rzetelnego wykonawcę podobnych albumów,

    Nie wiem skąd jesteś ale poleciłbym:
    http://www.mjafoto.pl/e-photoshop/mjafoto_pl/?x=1255
    611489428 - Milanówek
    pod Warszawą.

    Nie wiem czy cenowo są konkurencyjni (pewnie nie) ale jakością tłuką na
    twarz wszystko co dotąd widziałem.

    adam

  • 7. Data: 2009-10-15 13:10:20
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4ad7166f$1@news.home.net.pl...
    [..]
> [...]
    611489428 - Milanówek
    > pod Warszawą.
    >
    > Nie wiem czy cenowo są konkurencyjni (pewnie nie) ale jakością tłuką na

    Już miałam pisac, że w Internecie to wszędzie jest blisko, ale jednak nie.
    Ta strona uparcie mi się nie chce otworzyć Pewnie za daleko
    od Krakowa ;-).

    Pozdrawiam,
    Bożena

  • 8. Data: 2009-10-15 13:46:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Bozena" napisał
> [...]
    >
    > Już miałam pisac, że w Internecie to wszędzie jest blisko, ale jednak nie.
    > Ta strona uparcie mi się nie chce otworzyć Pewnie za daleko

    No widać tak, bity grzęzną w ataku zimy ; )
    Może tak ?
    http://www.mja.pl/index.php

    adam

  • 9. Data: 2009-10-15 13:47:32
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 15 Paź, 15:10, "Bozena" <b...@o...pl> wrote:

    > Już miałam pisac, że w Internecie to wszędzie jest blisko, ale jednak nie.
    > Ta strona uparcie mi się nie chce otworzyć  Pewnie za daleko
    > od Krakowa ;-).
    >
    > Bożena
    Nie martw sie, bo mnie tez sie nie otwiera;-((
    StaM

  • 10. Data: 2009-10-15 13:53:02
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "StaM" napisał
    > Już miałam pisac, że w Internecie to wszędzie jest blisko, ale jednak nie.
    > Ta strona uparcie mi się nie chce otworzyć Pewnie za daleko
    > od Krakowa ;-).
    Nie martw sie, bo mnie tez sie nie otwiera;-((

    Ty jesteś jeszcze dalej, zapomnij ; )

    adam