  • 1. Data: 2009-10-14 17:02:04
    Temat: ACDSee Pro 3
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    ściągnąłem sobie triala tego programu. Wygląda na to, że znalazłem
    najbardziej odpowiedni dla mnie soft do katalogowania. Pytanie tylko takie:
    czy da się zwiekszyć wyświetlanie miniatur/podglądu przy plikach offline?

    Pzdr.
    Maniek

  • 2. Data: 2009-10-14 21:32:37
    Temat: Re: ACDSee Pro 3
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    I jeszcze jedno. W opcjach można zaznaczyć, aby nie katalogował niektórych
    folderów. Da radę zrobić tak, żeby wskazać tylko ten który ma katalogować?
    Mam osobny folder ze zdjęciami do skatalogowania i nie chcę żeby wszyskie
    inne pierdoły, których pokrywa sie np. nazwa pliku wyszukiwało po słowach
    kluczowych.

    Pzdr.
    Maniek

  • 3. Data: 2009-10-15 14:53:38
    Od: "colin" <c...@i...pl>

    Rolka podczas przegladania zdjec/przewijania miniaturek dziala tylko w
    jednym kierunku?