-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ri6sug$hd5$1@news.icm.edu.pl>
<1x4g7vyyacksr$.1woh3imulx0p$.dlg@40tude.net>
<ri7usb$708$1@dont-email.me> <ri7vit$h5s$2$Cav@news.chmurka.net>
<ri84ro$kqk$1$horizn@news.chmurka.net>
<ri882b$n59$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f47b6ff$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<hdcfedjl10xr$.dlg@myjk.org> <ri8jle$utj$1$horizn@news.chmurka.net>
<117rmd7z6zjg$.dlg@myjk.org> <5f4a544c$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<1fzugbaao4lru$.dlg@myjk.org>
<5f4a5e64$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org> <5f4a86da$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<xmta1pdlbzg6$.dlg@myjk.org>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sat, 29 Aug 2020 21:43:56 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <xmta1pdlbzg6$.dlg@myjk.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 75
Message-ID: <5f4aaffd$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1598730237 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17362 80.53.118.49:64228
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4643
X-Received-Body-CRC: 1915211891
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683671
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-08-29 o 19:18, Myjk pisze:
> Sat, 29 Aug 2020 18:48:25 +0200, cef
>
>> Bo tylko to co Ty napiszesz jest prawomocne?
>
> Człowieku, bo ja pisałem o niskiej emisji, a ty wystrzeliłeś o
> niskoemisyjności (o której ja nie pisałem). To twie różne rzeczy, które ci
> się popierdzieliły zwyczajnie. Znowu!
Możesz to traktować jak różne rzeczy i na tym opierać
swoje wywody o wyższości samochodu elektrycznego..
>> Ja mam szukać jakichś dowodów na swoje stwierdzenia
>> a to co Ty napiszesz jest objawieniem?
>
> Wpadasz, znowu, między wódkę a zakąskę z ciastem bananowym i jęczysz że nie
> dajooo ci pić.
Bez związku.
>> Nie mieszaj tu pojęciami, bo lokalną niskoemisyjność ja rozumiem tak
>> samo jak Ty,
>
> Póki co to ty mieszasz i widze można do usranej śmierci tłumaczyć.
Przykro mi, że nie potrafisz jasno napisać w czym te pojęcia
Ci przeszkadzają jeśli chodzi o definiowanie ogólne szkodliwości
czy przewagi jednej techniki nad drugą
>> nie rozumiem tylko dlaczego tak gloryfikujesz ten fakt.
>> Trzeba myśleć globalnie a nie przez pryzmat jednego produktu -
>> dodatkowo sterowanego reklamą, że eko i zdrowe.
>
> No to właśnie myślę głobalnie a nie tylko przez rozdmuchane CO2, które jest
> tylko jednym z elementów. No a jeszcze jak się robi takie "rzetelne"
> porównania. Pytam ponownie, czy przed linkowaniem w ogóle przecyztałeś
> dokładnie ten dokument? Zauważyłeś jak absurdalne parametry brzegowe
> zużycia paliwa przez spaliniaki podali oraz jaki przebieg uwzględniono?
Nie analizowałem dokładnie, przeczytałem tylko wnioski.
Ogólnie przyjęte wartości nie odbiegają mocno od takich jakie zaobserwowałem
użytkując przez kilka lat diesla (przez pięć lat musiałem notować każde
tankowanie,
co do setnych litra i stanu licznika i zużycie w cyklu czteroletnim -
mieszanina
cyklu miejskiego, dróg krajowych w PL i autostard w DE dało mi wynik 5,8l -
przy przebiegu rzędu 100tys km , 2000 pojemności i mocy 150KM) więc nie
uważam, żeby to były absurdalne założenia.
Natomiast dlaczego nie zakładasz, że Ci, którzy podawali dane do elektryków,
też nie naciągali, zeby osiągnąć mniejsze zużycie energii i lepsze
wskaźniki?
>> Chcę tylko, żebyś przestał rozgłaszać jaki EV jest eko,
>> bo globalnie nie jest aż taki super.
>
> Tak, tak, i namawiam i agituję żebyś kupował, żeby wszyscy kupowali. Ale
> tak, jak się spojrzy nieco szerzej na temat niż tylko przez pryzmat CO2, to
> jest zdecydowanie lepszy niż spaliniak.
A tak prywatnie pewnie nie chciałbyś żeby obok Twojej posesji wybudowali
zakład budowy baterii samochodowych?
Nawet jeśli napiszą, że to obojętne dla środowiska.
Nie wiem jakie jest Twoje szersze spojrzenie ale mnie nie wychodzi, że
jest lepszy.
Jest lepszy w pewnych zastosowaniach czy lokalizacjach, ale to nie
znaczy, że
jest całosciowo lepszy a już na pewno nie jest zdecydowanie lepszy -
gdyby tak było, to każdy by go chciał kupić.
Np zdrowotnie w sensie oddechowym jest lepszy ale żywieniowo jest gorszy
itp.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.20 21:47 cef
- 30.08.20 09:54 Myjk
- 30.08.20 10:40 cef
- 30.08.20 11:32 Myjk
- 30.08.20 11:51 Myjk
- 30.08.20 12:55 cef
- 30.08.20 12:57 cef
- 01.09.20 21:30 WS
- 01.09.20 22:29 nadir
- 01.09.20 22:30 RadoslawF
- 02.09.20 00:03 ąćęłńóśźż
- 02.09.20 10:08 WS
- 02.09.20 10:26 Cavallino
- 02.09.20 10:52 WS
- 02.09.20 11:07 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=