  • Data: 2019-06-04 16:23:27
    Temat: Re: Nie mam czasu a tu kolejne przerwanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 16:05:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Choc ... liczyles, ile Cie ten koperek kosztuje ?
    Zerknij ile w markecie kosztuje pudełko malin, borówek itp.
    Zresztą mam swoje i trzeba to zagospodarować. Jak mam chęć w sobotę w styczniu zrobić
    drożdżówki z jagodami to nie muszę biegać po sklepach i jagód szukać. Czy grzyby np.
    Grzyby też mrożę. Raz na jakiś czas jadę do człowieka co ma hodowle pstrąga i też
    kupuje od razu z 10 szt i do zamrażary. Bo nie ma tak że na bieżąco ma on kilogramowe
    sztuku. Cykl takiej hodowli ileś tam czasu trwa i trzeba sie wpasować.
    > ?

    Żeby się nie bawić w lepienie danego dnia 15szt jak się ma ochotę na obiad zjeść.

    > To musialbys odszukac fakture sprzed dwoch lat.
    > Tylko najlepiej jakis zimowy miesiac, i zeby ferie nie kolidowaly.
    > Listopad moze.

    To tez nie tak ze od razu wszystkie zmieniłem
    Systematycznie jak żarówki padały a ledy zaczęły mieć akceptowalną jakość i cenę
    Mam jednego pewnego sprzedawcę na allegro i systematycznie od niego kupowałem-ostatni
    zakup z pół roku temu
    Kiedyś jak dla żarówek liczyłem to koszt oświetlenia wychodził mi maks 30zł więc
    zmiana na Ledy nie da zauważalnych różnic na fakturze