  • Data: 2019-06-05 16:18:01
    Temat: Re: Nie mam czasu a tu kolejne przerwanie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zabaw z prądem" ciąg dalszy, udało się (po dwukrotnym popychaniu przez telefon)
    załatwić "przez internet" zmianę cyklu rozliczeniowego na 12-miesięczny.
    Czyli jak zwykle wymyślić coś, na co nikomu nie chciało się dopracować procedur ;>

    Towarzystwo udane - na wniosku podajesz im odczyty licznika, ale co z tego, na
    fakturze rozliczeniowej zużycie za ponad półtora miesiąca - zerowe. Milutko, ale
    mniej milutko by było przy kolejnym rozliczeniu, bo wystawili też nowe prognozy (co
    ciekawe na razie tylko na pół roku) - w tych na G11 miałem 371kWh na 2 miesiące, w
    pierwszych na G12W 150+220 - a w obecnych 68+100.
    Ale to już zostawię w spokoju, i tak już ledwo się łapię w gąszczu faktur na
    prognozy, faktur korygujących prognozy i tych rozliczeniowych, z których niektóre są
    kosmiczne - szczególnie jeśli chodzi o opłaty stałe.
    I jeszcze to, ile mam nadpłaty - przyszłe faktury pokazują jako zapłacone, ale z sumy
    nadpłaty odliczają je dopiero wtedy, gdy minie termin płatności, więc można się
    nieźle nabrać.

    @Kris - też się tym stałym, naliczanym wg miesięcy, przyjrzyj - bo bp. na tej, którą
    zamieściłeś, masz opłaty policzone po 2 miesiące - a faktura jest za miesiąc i kilka
    dni. Więc na kolejnej powinno być 0 miesięcy - albo w każdym razie tak, że w roku
    zsumują się do 12 - a nie "tak, jak wyjdzie" ;>