  • Data: 2013-04-21 10:42:56
    Temat: Re: Nie kupię więcej FIATA !!!
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4mdia9vfcd9a$.28dl6cobzylt$.dlg@40tude.net...

    > Daloby sie moim zdaniem bez problemu. Kwestia wyboru czesci i
    > warsztatu. Na
    > przykladzie Toyoty Corolli - wymiana 4 tarcz, klockow plus zestaw
    > naprawczy
    > do kol tylnych, z robocizna - w ASO 2700 zl, w "renomowanym serwisie
    > T."
    > 2400 zl, w znanym od lat i porzadnym warsztacie (czytaj "ktory nie
    > zaliczyl
    > zadnej wtopy") w tym samym miescie - 800 zl.

    Dodajmy tylko, że w corolli z przebiegiem 100 tys. nie ma potrzeby
    wymiany tarcz ani naprawiania hamulców. Klocki, owszem, wymienia się
    przy 86 tys. przebiegu, tylne wytrzymjują 150. Mowa o roczniku 2000,
    który sprzedałem w 2009 a kupiłem, jak autor wątku, w ASO.
    Przez dziewięć lat "samo z siebie" zepsuło się radio.
    Wymieniłem też przednią szybę, rozbitą przez kamień, który wyskoczył
    spod kół jadącej przede mną cieżarówki (z AC) oraz wajchę do otwierania
    bagażnika, którą złamałem niefortunnie w nią kopiąc - z winy producenta
    brak było jakiejś osłony czy innego zabezpieczenie tej wajchy.
    Akumulator wytrzymał 6,5 roku, do tego świece, płyny,wycieraczki itp. -
    standard eksploatacyjny.
    Tarcze, amortyzatory, łożyska, wahacze, tylne klocki - wszystko
    oryginalne. W zawieszeniu nic się nie tłukło.
    Auto kupiłem bez rabatu, nie było wyprzedaży, zamawiałem w połowie
    stycznia, wyprodukowali je 19-tego. Odebrałem w marcu.

    --
    Yogi(n)