  • Data: 2013-04-21 12:51:18
    Temat: Re: Nie kupię ... a ja być może kupię jakiegoś Hyundaia.
    Od: "Stefanek" <x...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Być może kupię jakiegoś Hyundaia.

    Obecnie mam Hyundaia Pony rocznik 1992, przebieg 150 tys. km.
    Jestem pierwszym i jedynym właścicielem.
    Jazda głównie w mieście, przez cały rok.
    Jeżeli jakość nowszych Hyundai jest taka sama lub lepsza to być może kupię.

    Zepsuło się :
    wymieniłem silnik wycieraczki (komplet) - zapiekły się ośki wycieraczek w
    tulejkach i dlatego wypalił się krańcowy.
    wymieniłem termostat dmuchawy - zwarcie na amen i przy okazji kompletne
    rozładowanie akumulatora. Kierowca powinien to zuważyć,
    ale tamten kierowca nie miał pojęcia o technice.
    zepsula się sygnalizacja rezerwy paliwa - nic nie robię, jeżdżę bez tego,
    wskaźnik działa.
    zepsuł się mechanizm opuszczania szyby w tylnych drzwiach - nic nie robię,
    szyba zamknięta cały czas.

    inne wymiany podobnie jak w każdym samochodzie : akumulator, tłumiki,
    tulejki zawieszenia, itd.

    zaczyna korodować : progi, dół drzwi. Mój błąd bo wcześniej nie zrobiłem
    konserwacji przestrzeni zamkniętych.
    Silnik, skrzynia biegów, hamulce, rozrusznik działają niezawodnie.