eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNetia telefon i internet jakie opinie? › Re: Netia telefon i internet jakie opinie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!zen.ne
    t.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Netia telefon i internet jakie opinie?
    References: <509f8d45$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Date: 11 Nov 2012 12:29:39 GMT
    Lines: 33
    NNTP-Posting-Host: 77-255-35-83.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1352636979 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26694 77.255.35.83:45830
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236178
    [ ukryj nagłówki ]

    rumcajs napisał:

    > Interesują mnie opinie osób które korzystają z telefonu stacjonarnego
    > i Internetu po kablu w Netii. Najlepiej takich osób które migrowały
    > z TPSA. Czy są powody do narzekania po przejściu do Netii? Bo w reklamach
    > promocji w kwestii opłat zawsze w Netii wychodzi taniej o kilkanaście
    > złotych. Ale czy jest tak dobrze w kwestii szybkości transferu, jakości,
    > szybkości likwidacji uszkodzeń i przy przedłużaniu umowy?

    Mam od pięciu lat i nie narzekam. Internetu z TP na tej linii nigby nie
    było więc nie porównam, ale działa z prędkościa 20Mb i awaryjnością
    poniżej promila czasu (mierzone na bieżąco). Nie widac powodu, by coś
    mogło technicznie różnić Netię od TP.

    Z wyjątkiem jednego -- szybkości likwidacji uszkodzeń. Przekonałem się
    o tym, gdy pewnej sobotniej nocy jakiś rozbójnik ukradł kawał kabla
    łączącego mój dom z centralą. Uszkodzenie zgłosiłem o pierwszej w nocy,
    a już w niedzielę rano pojawiła się ekipa wciągająca nowy kabel do
    studzienek. Gdy zgłaszałem awarię za czasów TP, to jej usunięcie trwało
    196 dni (słownie: sto dziewięćdziesiąt sześć). Co ciekawe, naprawa odbyła
    się tym samym trybem. Ktoś musiał ukraść mój kabel, a dopiero pociągnięcie
    nowego wyeliminowało trzaski uniemożliwiające korzystnie z telefonu.

    Różnicę wyjaśnic łatwo -- umowa dotycząca dzierżawy kabla TP innym
    operatorom zakłada, że jeśli zgłoszone uszkodzenie nie zostanie
    wyeliminowane w określonym czasie (chyba 24 godzin), to naliczane
    są dla tego operatora kary umowne od TP. W jakiejś ogromnej wysokości,
    zdaje się setki złotych dziennie. Tymczasem tepsa może wykpić się
    odszkodowaniem dla abonenta w wysokości najwyżej podwójnej średnej
    wysokości rachunku za dany okres. Więc nie muszą się śpieszyć.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: