  • Data: 2012-11-11 14:06:16
    Temat: Re: Netia telefon i internet jakie opinie?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "rumcajs" <o...@r...com> wrote:
    > Witam
    > Interesują mnie opinie osób które korzystają z telefonu stacjonarnego i
    > Internetu po kablu w Netii. Najlepiej takich osób które migrowały z TPSA.
    > Czy są powody do narzekania po przejściu do Netii? Bo w reklamach
    > promocji w kwestii opłat zawsze w Netii wychodzi taniej o kilkanaście
    > złotych. Ale czy jest tak dobrze w kwestii szybkości transferu, jakości,
    > szybkości likwidacji uszkodzeń i przy przedłużaniu umowy? Zastanawiam się
    > właśnie nad zaoszczędzeniu tych kilkunastu złotych przez przejście do
> [...]

    Trzy lokalizacje, w każdej inne doświadczenia, w zależności od jakości
    kabli tepsy. Generalnie w jedynek, która się ostała, parametry transmisji
    od 13 do 16 Mb/s (w zależności od temperatury, kierunku wiatru i opadów
    ;-), od instalacji w zasadzie zero problemów. W innej zaczynaliśmy od 14
    Mb/s, potem prędkość systematycznie spadała, aż osiągnęła wartość 6 Mb/s.
    Rezygnacja.