  • Data: 2009-04-17 11:46:10
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello,

    > Zadziwiająca historia - od 20 lutego usiłuję uzyskać od Netii
    > świadczenie usług WiMAX. Najpier partner handlowy Netii nie miał czasu
    > poprawić błędu w umowie a od 19 marca (data wprowadzenia do systemu
    > umowy już podpisanej) - czyli już prawie kolejny miesiąc - sama Netia
    > też nie potrafi sobie poradzić z umową.

    Zadziwiająca jest siła Internetu. Nagle okazuje się, że umowa daje się
    w pełni wprowadzić do systemu i zawiadomić mnie o tym radosnym
    wydarzeniu. Pada kolejna obietnica - zobaczymy, czy się wywiążą.

    Swoją drogą - naprawdę współczuję osobom, które w takiej sytuacji
    muszą dzwonić do skrajnie wq****nego klienta i go przepraszać za
    nieswoje winy...

    [...]

    --