  • Data: 2009-04-22 12:16:05
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    /..../

    > - pakiet hostingowy "się wygenerował" w kolejny dzień,

    Nie jest dziwne. A kiedy sie miał wygenerować?

    > - mail z radosną informacją o wygenerowaniu pakietu hostingowego
    > został przez filtry antyspamowe Netii zaliczony jako niespam ale
    > dostał aż 4.2 punktu, co zostało przez moje reguły spamu potraktowane
    > jako spam i wylądował w koszu;

    To znaczy że mają dobry filtr, wazelina dla nich.

    na szczęście mam zwyczaj częstego
    > przeglądania kosza i już kilkanaście godzin później maila znalazłem,
    > - uruchomienie hostingu poszło zadziwiająco sprawnie, choć uzyskanie
    > odpowiedzi na stosunkowo proste dwa pytania wymagało przyspawania
    > ucha do słuchawki przez niemal godzinę (brakło kilku minut) i
    > tłumaczenia pytań trzem kolejnym osobom; trzecia osoba okazała się
    > kompetentna,

    Bo to pierdoły są nikt normalny nie używa.

    > - w poniedziałku na wtorek kończył mi się pakiet na starterze Play -
    > doładowałem za 30 PLN - minimalną kwotę jaka daje bonus - 2 GB
    > transferu,

    I co w związku z tym?

    ?

    > - dzisiaj, środa, ledwie dzień po instalacji - pierwsza awaria. Ręce
    > opadają; okazuje się, że awaria jest "masowa"; na szczęście trwała
    > krótko - kilka minut.

    Bywa. Ciekawe czy w TP czy Netii.

    > Do opowiedzenia jest jeszcze inny horror, ale to już z okazji moich
    > prywatnych pechów - domowy "serwer" pracujący pod Win98SE, który
    > przeżył parę lat SDI i dwa lata DSL TP poległ w konfrontacji z
    > oprogramowaniem, które miało umożliwić obsługę PPPoE.

    Bo to w ogóle kiepskie jest. Trzeba było reinstal.
    /.../

    A nie ma wbudowanej? ROTFL.