  • 1. Data: 2009-04-14 21:24:43
    Temat: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Zadziwiająca historia - od 20 lutego usiłuję uzyskać od Netii
    świadczenie usług WiMAX. Najpier partner handlowy Netii nie miał czasu
    poprawić błędu w umowie a od 19 marca (data wprowadzenia do systemu
    umowy już podpisanej) - czyli już prawie kolejny miesiąc - sama Netia
    też nie potrafi sobie poradzić z umową.

    Nie jest to problem natury technicznej - wieżę z antenami Netii widzę
    przez okno. Problem jest natury ludzkiej - totalnej impotencji
    pracowników Netii. W umowie znów jest jakiś błąd :(

    A gdzie szczyt bezczelności, zapytacie? Ano w tym, że dzisiaj po
    południu naganiaczka Netii zadzwoniła na numer domowy (w TPSA)
    proponując mi... dostęp do Internetu. Ręce opadają.

    Spodziewając się dość szybkiego załatwienia sprawy zrezygnowałem z DSL
    TP i od 29 marca wiszę na GPRS/EDGE/UMTS płacąc horrendalne stawki za
    MB. Ciekaw jestem, ile jeszcze spamerów Netii do mnie zadzwoni z
    równie ciekawymi propozycjami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2009-04-14 21:47:56
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > przez okno. Problem jest natury ludzkiej - totalnej impotencji

    jak to sprawdziles?

    c.

  • 3. Data: 2009-04-14 21:52:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cezar,

    > jak to sprawdziles?

    Czaruś, organoleptycznie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-04-14 21:52:38
    Od: "Tomek" <n...@s...net.pl>

> [...]
    > TP i od 29 marca wiszę na GPRS/EDGE/UMTS płacąc horrendalne stawki za
    > MB. Ciekaw jestem, ile jeszcze spamerów Netii do mnie zadzwoni z

    Znam przypadki gdzie ludzie czekali na WiMAX po pół roku... i się doczekali
    co cierpliwsi... po roku ;-)

    Zadzwonią pewnie nie raz, bo przecież WiMAX'a w końcu nie masz (wciąż).

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-04-14 22:15:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomek,

    [...]

    [...]

    > Znam przypadki gdzie ludzie czekali na WiMAX po pół roku... i się doczekali
    > co cierpliwsi... po roku ;-)

    Jasne. Tylko po co to pieprzenie przy zawieraniu umowy o dwóch
    tygodniach?
    Poza tym - to nie jest problem obiektywny - to jakaś paranoja
    organizacyjna wewnątrz Netii. Od kiedy wiszę na GPRS itp., czyli od 29
    marca kilka razy mi obiecywano, że "ktoś oddzwoni i sprawa zostanie
    natychmiast załatwiona". Poza wczorajszą spamerką nikt nie zadzwonił.
    Od strony technicznej to wygląda w sposób, jak napisałem powyżej - mam
    bezpośrednią widoczność wieży z nadajnikami. Ba, już nawet wiem, kto
    będzie mi to instalował. Jak w końcu dostanie zlecenie na instalację.

    > Zadzwonią pewnie nie raz, bo przecież WiMAX'a w końcu nie masz (wciąż).

    Najgorsze jest to, że nie wiem, kiedy będę miał. Byłbym w stanie
    zrozumieć jakąkolwiek _wiążącą_ odpowiedź - choćby, żebym ich w dupę
    pocałował. Wtedy wykupiłbym abonament w Play i pogodził się z brakiem
    stałego IP. Bo TPSA na pewno nie zapłacę 299 + VAT.
    A tak - najpierw 500 MB w Erze - brakło, dokupiłem startera - brakło.
    W końcu zdjąłem simlocka z telefonu 3G i kupiłem startera Play -
    starczy na jeszcze kilka dni. Ale to nie jest do wytrzymania na
    dłuższą metę - człowiek lubi wiedzieć, na czym stoi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-04-14 22:46:38
    Od: "Tomek" <n...@s...net.pl>

    > Hello Tomek,
    > Poza tym - to nie jest problem obiektywny - to jakaś paranoja
    > organizacyjna wewnątrz Netii.

    O to to...

> [...]
    > bezpośrednią widoczność wieży z nadajnikami. Ba, już nawet wiem, kto
    > będzie mi to instalował. Jak w końcu dostanie zlecenie na instalację.

    Może podwykonawca ma jakieś "dojście" i popchnie kogo trzeba ;-)

    > Najgorsze jest to, że nie wiem, kiedy będę miał. Byłbym w stanie
    > zrozumieć jakąkolwiek _wiążącą_ odpowiedź - choćby, żebym ich w dupę
    > pocałował.

    Ci "moi" też nie wiedzieli...
    Ale zabawnie było jak się dowiedzieli że to już - tragikomedia...
    Człowiek oczami świecił za "telekoma".

    Na pocieszenie: znam również przypadki gdzie WiMAX był po tygodniu -
    zainstalowany i działający.

    Generalnie jeśli podpisałeś umowę z tzw. naganiaczem może być, choć wiele
    zależy od naganiacza, czy robił na ilość na czy jakość, długo zanim on tę
    umowę przekaże "systemowi". Jeśli z etatowym PH to raczej kwestia bezwładu -
    organizacyjnego, bo taki się stara bądź co bądź.

    A tak nawiasem, to szczytem bezczeloności jest nasyłanie windykatora, na
    klienta który skutecznie wypowiedział umowę pół roku temu i ma na to
    stosowne kwity, ale "system" się nie dowiedział i nadal wystawiał faktury,
    na stary adres, a windykator przylazł pod nowy (taki sprytny był). Fakt
    autentyczny niestety z telekomowego podwórka, nie dotyczący mnie na
    szczęście.

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2009-04-15 06:12:49
    Od: "Mateo" <m...@n...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne. Tylko po co to pieprzenie przy zawieraniu umowy o dwóch
    > tygodniach?

    Nie zdziwilbym sie, gdyby sie okazalo ze nie mozesz byc podlaczony
    do tej stacji bo jest juz przekroczona rekomendowana pojemnosc
    sektora, a handlowcowi nie moze to przez gardło przejsc :)
    I pewnie jeszcze brales wimax bez telefonu?

    Mateo.

  • 8. Data: 2009-04-15 06:40:43
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Tue, 14 Apr 2009 23:24:43 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    >TP i od 29 marca wiszę na GPRS/EDGE/UMTS płacąc horrendalne stawki za
    >MB. Ciekaw jestem, ile jeszcze spamerów Netii do mnie zadzwoni z

    nie masz w okolicy jakiegoś normalnego, lokalnego operatora, że się
    pchasz do korporacji ?

  • 9. Data: 2009-04-15 07:28:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mateo,

    Wednesday, April 15, 2009, 8:12:49 AM, you wrote:

> [...]
    > sektora, a handlowcowi nie moze to przez gardło przejsc :)
    > I pewnie jeszcze brales wimax bez telefonu?

    Z telefonem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2009-04-15 07:30:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, April 15, 2009, 8:40:43 AM, you wrote:

    > nie masz w okolicy jakiegoś normalnego, lokalnego operatora, że się
    > pchasz do korporacji ?

    Nie mam. Całkowita pustynia. To jest przedmieście - ulica wylotowa z
    miasta, z liniową i rzadką zabudową. Nikomu się nie opłaci w tym
    miejscu czegokolwiek stawiać. Mam tylko duopol do dyspozycji - TPSA i
    Netię.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl