  • Data: 2009-04-22 11:13:23
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Lukasz,

    Wednesday, April 22, 2009, 1:01:35 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Pomijając całą resztę, śmiem twierdzić, że nie ma się co dziwić jak coś
    > nie działa na systemie operacyjnym z przed 11lat, którego producent
    > przestał supportować ~3 lata temu.

    A jakie to ma znaczenie? Drivery do tego systemu istnieją i były
    jeszcze kilka lat temu jedynie słusznymi. To nie żywność, żeby się
    psuła od samego czasu używania. Po prostu kombinacja sprzętu i
    oprogramowania na zafungowała w tym wypadku i tyle. Ot, choćby taki
    drobiazg, jak to, że te dwie karty były niemal identyczne - różniły
    się tylko MAC.
    Wracając do systemu - nie uważam, żeby pogoń za najaktualniejszym
    systemem była tym, czego nam trzeba. "Serwer" przez lata spełniał
    dobrze swoje zadanie (programowego!) firewalla i NATa, korzystając ze
    stosunkowo starego systemu operacyjnego i oprogramowania. Ale działał
    stabilnie a nie jak XP wywalający się na atakach RCP, pomimo
    instalacji wszelkich łat :(
    Korzystam z legalnego oprogramowania i w chwili obecnej nie bardzo
    mnie stac na to, żeby wywalić dość spore pieniądze na nowy komputer i
    system operacyjny. Na uczenie się obsługi Linuxa jestem za stary i za
    głupi - wolę pozostać przy rozwiązaniach, które stabilnie działały
    przez lata i których obsługą jestem w stanie się zająć.
    Teraz zapewne skończy się to kupnem jakiegoś routera, bo już nawet nie
    chce mi się doprowadzać do użyteczności starego "serwera".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl