  • Data: 2009-04-22 11:21:25
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: Lukasz <l...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.04.2009 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > A jakie to ma znaczenie? Drivery do tego systemu istnieją i były
    > jeszcze kilka lat temu jedynie słusznymi. To nie żywność, żeby się
    > psuła od samego czasu używania. Po prostu kombinacja sprzętu i
    > oprogramowania na zafungowała w tym wypadku i tyle. Ot, choćby taki
    > drobiazg, jak to, że te dwie karty były niemal identyczne - różniły
    > się tylko MAC.
    > Wracając do systemu - nie uważam, żeby pogoń za najaktualniejszym
    > systemem była tym, czego nam trzeba. "Serwer" przez lata spełniał
    > dobrze swoje zadanie (programowego!) firewalla i NATa, korzystając ze
> [...]

    Równie dobrze mógłbyś się upierać że masz oryginalnego MS DOS-a i też
    wszystko na nim działało. Racja działało, ale trudno oczekiwać wiecznego
    supportu wszystkiego co było wcześniej. Okres 3 lat od zakonczenia
    supportu systemu MS Windows 98 jest wystarczajacym okresem, żeby
    producent/dostawca sprzetu/oprogramowania/uslugi przestal zwracać uwagę
    czy jego produkt będzie działał na tej platformie i nie ma co się temu
    dziwić.

    --
    Lukasz