  • 11. Data: 2011-04-18 17:23:11
    Temat: Re: Netgear DGN1000 - Dioda Lan świci na Czerowo
    Od: disign <k...@p...onet.pl>

    On 18 Kwi, 18:59, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:
    > Dnia Mon, 18 Apr 2011 08:38:55 -0700 (PDT), disign napisa (a):

    > Asus P5N-E SLI wed ug producenta ma kart gigabitow
    > (http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P
    5NE_SLI/#specifica...).
    > MSI 865PE NEO2-V - 100 Mbit
    > (http://www.msi.com/product/mb/865PE%20Neo2-V.html#?
    div=Detail). Odno nie
    > samego routera, to Netgear na swojej stronie pisze o czterech portach Fast
    > Ethernet, czyli 100 Mbit
    > (http://www.netgear.com/service-provider/products/ro
    uters-and-gateways...)

    > Tyle tylko, e wed ug instrukcji konfiguracji
    > (http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/13527
    /session/L2F2LzEvc...),
> [...]
    > Czerwonego koloru u ywaj kontrolki:
    > - Power (oznacza uszkodzenie sprz tu lub zako czone niepowodzeniem przej cie
    > testu POST)
    > - Internet Port (oznacza brak po czenia wskutek braku odpowiedzi z DHCP,
    > PPPoE lub nieprawid ow autoryzacj PPPoE)
    >
    > Sk d wi c u Ciebie czerwone diody LAN?
    >
    > --
    > [ Przemys aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
    > [ Nie tyle gro ny jest rosyjski czo g, co jego pijana za oga.              ]
    > [                               (z bloga Internetowego Obserwatora Medi w) ]

    Po pierwsze na ruterze jest tylko jedna dioda lan która swieci po
    wyłączeniu komputera na czerwono a gdybym wiedział skąd się wzięła to
    bym o to nie pytał

  • 12. Data: 2011-04-18 17:37:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 19:23, disign pisze:
    > Po pierwsze na ruterze jest tylko jedna dioda lan która swieci po
    > wyłączeniu komputera na czerwono a gdybym wiedział skąd się wzięła to
    > bym o to nie pytał

    To router też wyłącz i nie będzie świecila.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-04-18 17:42:29
    Od: btn <w...@b...pl>

    > nie musisz się denerwować zacząłem ten temat od tego że po wyłączeniu
    > komputera dioda LAN na ruterze świeci się na czerwono.
    > Kombinując zamianą kabli od komputera do rutera zauważyłem że diody na
    > płycie głównej komputera świecą się na pomarańczowo i czerwono

    Może to zalezy od sprzętu? Nie bardzo Cię rozumiem ale podam jak to jest
    u mnie. PC połączony jest ze SW i nawet jak PC wyłącze z prądu to nadal
    na SW mam aktywne kontrolki od karty sieciowej. I uważam to za całkiem
    naturlane zjawisko. U Ciebie pewnie jest podobnie tylko w innych kolorach :)

    > a jak komputer jest wyłączony to ta dioda co normalnie świeci na
    >czerwono to w takim przypadku wo gule nie świeci ale Ruterze Dioda
    > LAN świeci się na czerwono.

    Czyli jeżeli masz włączony komputer wtedy zapala się czerwona dioda
    oznaczająca że link między routerem a PC jest aktywny, dioda ta gaśnie
    gdy komputer zostaje wyłączony (aczkolwiek jest wtedy zjawisko jak
    opisałem wyżej).

  • 14. Data: 2011-04-18 18:09:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 10:23:11 -0700 (PDT), disign napisał(a):

    > Po pierwsze na ruterze jest tylko jedna dioda lan która swieci po
    > wyłączeniu komputera na czerwono a gdybym wiedział skąd się wzięła to
    > bym o to nie pytał

    Sprawdzałeś te linki, które wklejałem? Szczególnie do instrukcji do routera?
    Bo albo Ty źle jego model podałeś, albo Netgear w trakcie produkcji zrobił
    jakąś modyfikację i nieuwzględnił tego w instrukcji. :(

    [ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia. ]
    [ (Franz Kafka) ]

  • 15. Data: 2011-04-18 18:36:27
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Sprawdzałeś te linki, które wklejałem?

    Wyczucia za grosz ....
    Nie zauważyłeś, że siostra miłosierdzia nasza animka jeden post
    wcześniej rękawy zakasała, bluzkę już pewnie rozpięła i ruszyła na
    ratunek sugerując wyłączenie prądu a konsekwencji światła i tak dalej a
    Ty się tu wp...sz z jakimiś linkami? Przecież odruch serca to emocje a
    Ty je gasisz takimi przyziemnymi itd itp ;-P

    --
    Wojtek

  • 16. Data: 2011-04-19 07:25:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 18:36:27 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

    > Wyczucia za grosz ....

    Tak już czasami bywa...

> [...]
    > Ty się tu wp...sz z jakimiś linkami? Przecież odruch serca to emocje a
    > Ty je gasisz takimi przyziemnymi itd itp ;-P

    Nic nie poradzę - taka ze mnie wredna małpa. :) Poza tym - Animka od
    dłuższego czasu trzyma mnie w KFie :( więc i tak jej przeszkadzać w
    niesieniu "pomocy" nie mam jak.

    [ Główną przyczyną wszystkich rozwodów jest i pozostanie ślub. ]
    [ (Günter Willumeit) ]

  • 17. Data: 2011-04-19 12:56:07
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Przemysław Ryk wrote:

    > ..Poza tym - Animka od
    > dłuższego czasu trzyma mnie w KFie

    Mnie już chyba też ;-( więc nawet nie mogę Ci pomóc cytując ;) własne
    cierpienie z tego powodu pomijam ;))

    --
    Wojtek

  • 18. Data: 2011-04-19 13:25:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 12:56:07 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

    > Mnie już chyba też ;-( więc nawet nie mogę Ci pomóc cytując ;) własne
    > cierpienie z tego powodu pomijam ;))

    Niezbadane są drogi, po których spaceruje Animkowa logika... :D Łączę się z
    Tobą, bracie w cierpieniu. :D

    [ Ambicja to ostatnie schronienie bankruta. (Oskar Wilde) ]