  • 41. Data: 2011-04-19 22:40:21
    Temat: Re: Netbooka bym sobie kupil...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" 103n3e7we4zpf$.gez533547svg$....@4...net

    > Obróbka rawów na netbooku? Reh, Reh, Reh.

    > Szkoda czasu.

    A jeszcze niedawno mówiono mi, że i na Athlonie półgigahercowym można...
    Zauważ, że ten soft służy także do oglądania fotek. Żadna przeglądarka
    nie daje tak wiele informacji jak fabryczny soft. :) Ponadto -- poza
    odszumianiem, niewiele trzeba mocy obliczeniowych... A odszumianie
    w tym sofcie jest do dupy, w porównaniu z odszumianiem w CS5. :)

    CS5 chodzi w tej rozdzielczości, ale awanturuje się ;) i stwarza kłopoty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2011-04-20 00:04:19
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 19.04.2011 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:

    > "Andrzej Libiszewski" 103n3e7we4zpf$.gez533547svg$....@4...net

    > A jeszcze niedawno mówiono mi, że i na Athlonie półgigahercowym można...

    Ja tak też mówiłem, całkiem niedawno, jak raw z 8mpixelówki i ath 1ghz to
    był fullwypas :) teraz mam 22mpix i ehm na atomiku to się nie da.

  • 43. Data: 2011-04-20 00:25:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sergiusz Rozanski" s...@d...media-lab.com
    .pl

    > Ja tak też mówiłem, całkiem niedawno, jak raw z 8mpixelówki i ath 1ghz to
    > był fullwypas :) teraz mam 22mpix i ehm na atomiku to się nie da.

    Ja mam stale tę samą lustrzankę. :) (C 450 D)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2011-04-20 08:56:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 00:40:21 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" 103n3e7we4zpf$.gez533547svg$....@4...net

    > A jeszcze niedawno mówiono mi, że i na Athlonie półgigahercowym można...
    > Zauważ, że ten soft służy także do oglądania fotek.

    Nie, nie służy. Do tego jest ZoomBrowserEX.

    > Żadna przeglądarka
    > nie daje tak wiele informacji jak fabryczny soft. :)

    ZoomBrowserEX ma dostęp do dokładnie tych samych informacji co DPP.

    > Ponadto -- poza
    > odszumianiem, niewiele trzeba mocy obliczeniowych...

    Bzdura.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 45. Data: 2011-04-20 08:58:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 20 Apr 2011 00:04:19 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Ja tak też mówiłem, całkiem niedawno, jak raw z 8mpixelówki i ath 1ghz to
    > był fullwypas :) teraz mam 22mpix i ehm na atomiku to się nie da.

    Dokładnie o tym piszę, choć zamiast 22mpix mam "tylko" 18 ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 46. Data: 2011-04-20 10:09:59
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 20.04.2011 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:

    > "Sergiusz Rozanski" s...@d...media-lab.com
    .pl

    > Ja mam stale tę samą lustrzankę. :) (C 450 D)

    No to atomikiem rawów nie uciągniesz, tzn nie dosłownie, ale wywoływanie to
    męka. Miałem eeepc 901 więc wiem jak jest. Póki pstrykałem 350d to nie było
    problemu. Teraz moja kobieta ma 50d a ja mam 5d2 i raz odpaliłem cdraw i
    miałem dość :) Po za tym 1024x600 to nie rozdzielczość do pracy ze zdjęciami.
    Niestety po zmianie aparatów przyszła pora na atlona z 4 rdzeniami 4GB ram :)
    taki lajf. No ale 16 i 22mpix swoje robi, jak to jeszcze się liczy we float
    na subpixel to się na klatkę robi pół giga :) Przydałby się cpu z takim
    cache :P Laptopów juz do tego nie zatrudniamy bo szkoda je zjarać - nie to
    chłodzenie.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 47. Data: 2011-04-20 10:12:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 20.04.2011 Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> napisał/a:

    > Nie, nie służy. Do tego jest ZoomBrowserEX.

    Bo on nie wywołuje, tylko otwiera jpg który to jest zaszyty w 'metadanych'
    cr2 jako thumbnail, więc ogladać to sobie można na byleczym, byle by umiał
    wyjąć tego jpega.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 48. Data: 2011-04-20 10:36:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 20 Apr 2011 10:12:56 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Bo on nie wywołuje, tylko otwiera jpg który to jest zaszyty w 'metadanych'
    > cr2 jako thumbnail, więc ogladać to sobie można na byleczym, byle by umiał
    > wyjąć tego jpega.

    Dokładnie do tego zmierzam. Zresztą DPP użyty do przeglądania zdjęć działa
    tak samo.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 49. Data: 2011-04-20 14:21:13
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 14 Apr 2011 19:50:29 +0200
    is the real date, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Potrzebuje chyba netbooka... Ceny spadaja to moze kupie :)
    [CUT]
    >No i zeby mial matowy wyswietlacz ale to chyba utopia...

    Matowy wyświetlacz można (a nawet trzeba) zrobić sobie samemu :)
    Folie są na Allegro, tyle, że do porządnego założenia trzeba ściągnąć
    kawałek obudowy...

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 50. Data: 2011-04-20 23:01:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > cache :P Laptopów juz do tego nie zatrudniamy bo szkoda je zjarać - nie to

    A ja obrabiałem CR2 na swoim netbooku -- i w CS5, i w sofcie Canona.
    I nie narzekam, choć w CS5 było ciężko z uwagi na małą rozdzielczość
    ekranu -- klawisze wychodziły poza monitor. Najtrudniejszą rzeczą nie
    jest mała moc obliczeniowa komputera -- ale mała znajomość obróbki fotek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'