  • 61. Data: 2011-05-17 10:13:58
    Temat: Re: Netbooka bym sobie kupil...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-17 10:37, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    10g-c50-10-1-250gb-1gb

    > Tak dla upewnienia sie, to jest ten netbook?
    > http://allegro.pl/toshiba-nb550d-10g-dual-core-c50-2
    gb-250-hd6250-w7-i1611307022.html

    > Symbol sie niby zgadza ;)

    Tak, to jest ten sam, ale dlaczego chcesz kupić na allegro skoro u
    źródła jest taniej o 100zł? ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 62. Data: 2011-05-17 10:15:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-17 10:39, Jakub Jewuła pisze:
    > Z tym, ze zakup raczej tu:
    > http://allegro.pl/netbook-toshiba-nb550d-10g-c50-2gb
    -250gb-w7s-hit-i1612524212.html

    Tu
    http://sklep.sferis.pl/produkt/33579-toshiba-nb550d-
    10g-c50-10-1-250gb-1gb-bt-wf-w7s.html
    jest już 100zł taniej :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 63. Data: 2011-05-17 10:17:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Tak, to jest ten sam, ale dlaczego chcesz kupić na allegro skoro u źródła
    > jest taniej o 100zł? ;)

    1 a 2GB RAM - roznica kosztuje stowke. Dzieki, ide na zakupy ;)

  • 64. Data: 2011-05-17 10:17:43
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    -250gb-w7s-hit-i16125
    > Tu
    > http://sklep.sferis.pl/produkt/33579-toshiba-nb550d-
    10g-c50-10-1-250gb-1gb
    > -bt-wf-w7s.html jest już 100zł taniej :)

    Wielkosc RAMu :)

  • 65. Data: 2011-05-17 18:00:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Zamowiony.

    Zdam raport jak sie juz pobawie.

  • 66. Data: 2011-05-28 17:29:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jakub Jewuła" napisał:

    > Zamowiony.

    I co, dotarł?

    > Zdam raport jak sie juz pobawie.

    No i...?

    JoteR

  • 67. Data: 2011-05-29 17:10:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No i...?

    No i juz :)

    Krotko: jestem zadowolony.

    Odtwarzanie materialu HD z karty czy dysku - nie ma zadnego problemu.

    Ogolna wydajnosc w sumie zaskakujaca - da sie nawet zlozyc
    krotkie video HD, oczywiscie ograniczajac sie do przyciecia,
    dodania tytulu i wygenerowania pliku. Troche to trwa, ale gdyby
    ktos chcial w terenie zrobic krotki klip to dlaczego nie.

    Odtwarzanie materialu HD w przegladarce - zalezy co i gdzie.
    Na YT 720 na pelen ekran juz sie troche tnie. Inna sprawa,
    ze nie ma specjalnego sensu ogladac YT w 720 na ekranie 600px,
    480px wystarczy zupelnie.

    Waga pozwala nosic klamota bez problemu.

    Czas pracy bardzo dobry.
    Obciazony typowymi pracami okolo 5h, przy duperelach biurowych okolo 9h!
    Caly komputerek pobiera typowo 10W. Czary po prostu :)

    Klawiatura ok, choc raczej trzeba zerkac w co sie klepie ;)

    Co by tu jeszcze...

    Brakuje mi LEDa oswietlajacego klawiature tak jak w IBM T42...

    Z wad.

    Przyciszanie / poglasnianie / zmiana jasnosci wyswietlacza jest
    realizowana programowo - gdy komputer jest przeciazony nie przyciszy
    sie w momencie naciskania klawisza tylko ze zwloka.
    Zdecydowanie brakuje regulacji glosnosci po prostu pokretlem
    dostepnym rowniez gdy klapa jest zamknieta...

    Myszowe smyradelko - nie cierpie takich rozwiazan -
    zwyciestwo technologii nad ergonomiia.
    Zdecydowanie wolalbym wieksza klawiature, glosniki nad nia
    i malego czerwonego dzoja. Odrazu podlaczylem mala myszke ;)

    Najwieksza wada - wyswietlacz blyszczacy sie jak PSU JAJCA.
    Co za kretyn to wymyslil??? Na zewnatrz trzeba szukac kata
    pracy przy ktorym cokolwiek widac. Na pocieszenie jasnosc
    wyswietlacza jest duza - mozna pracowac w sloneczny dzien.
    Pod warunkiem ze nie mamu jasnego nieba za plecami bo wtedy
    NIC NIE WIDAC.

    Moze ktos sprzedaje jakies matowe folie na wyswietlacze?
    Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie ;)

    I to by bylo na tyle :)

  • 68. Data: 2011-05-29 17:15:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-29 19:10, Jakub Jewuła pisze:

    > No i juz :)
    >
    > Krotko: jestem zadowolony.

    No to się cieszę :)

> [...]
    > Na YT 720 na pelen ekran juz sie troche tnie. Inna sprawa,
    > ze nie ma specjalnego sensu ogladac YT w 720 na ekranie 600px,

    To bardziej wina Flasha, który nieefektywnie korzysta ze sprzętowego
    dekodowania :)

    /.../

    > Moze ktos sprzedaje jakies matowe folie na wyswietlacze?
    > Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie ;)

    Nie widziałem i nie wiem, ale o matujących foliach słyszałem, więc
    powodzenia w poszukiwaniach :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 69. Data: 2011-05-30 04:59:59
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Widziałem. Mam.

    I jak wrazenie?

    > Poszukaj wątku monitor-wzrok z lutego br. Powinny być
    > nazwy sprzedawców i adresy.

    Ide szukac :)

  • 70. Data: 2011-05-31 00:43:48
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 30 May 2011 22:54:04 +0200, JaromirD napisał(a):

> [...]
    > folia leżała równolegle do boków. Zanim udało mi się ją odpowiednio
    > przykleić, to zmarnowałem 3: albo mimo starań folia szła ukosem, albo jakimś
    > cudem były pod nią śmieci. Teraz też są dwa, ale z boku i się
    > przyzwyczaiłem. Najlepiej kup od razu ze 2 sztuki więcej, żeby móc poćwiczyć
    > bo jest to artykuł jednorazowego użytku.
    > Co do samego użytkowania, to teraz jest o wiele lepiej. Mam laptop della, w
    > którym po prostu nie dało się pracować z powodu lustra. Teraz może kontrast
    > jest mniejszy, trochę ciemniejszy obraz, ale przynajmniej widzę obraz, a nie

    Jak to czytam, to po raz kolejny cieszę się niczym głupi do sera, że kupiłem
    poleasingowego Della z matową matrycą... :)

    [ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
    [ not religion, that's marriage. ("CSI 9x19 The Descent Man") ]