  • 51. Data: 2011-04-20 23:09:08
    Temat: Re: Netbooka bym sobie kupil...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" 1...@4...net

    > Dokładnie do tego zmierzam. Zresztą DPP użyty
    > do przeglądania zdjęć działa tak samo.

    O tyle głupia informacja, że DPP umożliwia wprowadzanie zmian do CR2.
    Do przeglądania służy inny program -- PhotoMe. :) Obaj panowie należą
    do grupy gawędziarzy-erotomanów rozprawiających o tym, czego nie znają. :)

    -=-

    Wywoływanie (duchów?) na moim atomie trwa chwilę, o ile nie ma odszumiania.
    Na jakąkolwiek zmianę w CS5 nie czekałem -- poza odszumianiem. Najdłuższe
    przerwy czekały mnie nie przy obróbce, ale przy wczytywaniu fotki -- jeśli
    nie brać pod wagę odszumiania. Nie obrabiałem warstw? Nie -- bo tam jest
    za mało RAMek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2011-04-20 23:53:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 01:09:08 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" 1...@4...net

    > O tyle głupia informacja, że DPP umożliwia wprowadzanie zmian do CR2.

    Owszem, umożliwia (w końcu do wołarka do rawów), ale to już nie jest
    przeglądanie. W czasie przeglądania DPP w pierwszej kolejności pokazuje
    jpega zaszytego w CR2.

    > Do przeglądania służy inny program -- PhotoMe. :)

    Średnio do tego służy, to edytor do EXIFów.

    > Obaj panowie należą
    > do grupy gawędziarzy-erotomanów rozprawiających o tym, czego nie znają. :)

    Nie no, wiadomo, mastah Ciszewski wie wszystko najlepiej.

    Urzekła mnie twoja historia.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 53. Data: 2011-04-21 00:26:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" 3...@4...net

> [...]
    > jpega zaszytego w CR2.

    > Średnio do tego służy, to edytor do EXIFów.

    Ja nie umiem przeglądać bez edytowania. :)
    I nie znam przeglądarek graficznych, które nie umożliwiają edycji.

    > Nie no, wiadomo, mastah Ciszewski wie wszystko najlepiej.

    Co Ci zabiera czas w tych ,,wołaniach''? Mnie jedynie myślenie o tym, co chcę zrobić.
    (poza odszumianiem, które jest czasochłonne; skalowanie też bywa czasochłonne...
    kompresowanie do JPG -- jest wiele czynności czasochłonnych, ale nie sam zamiana
    CR2 w JPG zwana szumnie i dumnie -- wołaniem)

    > Urzekła mnie twoja historia.

    Urzeknę Cię raz jeszcze -- PhotoShop Elements dołączany jest do
    netbooków ,,fabrycznie'. Wiesz może po co? (Wiesz może dlaczego?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2011-04-25 02:46:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Jewuła" io7c58$mio$...@n...onet.pl

    http://tech.wp.pl/kat,96436,title,Nowe-procesory-Int
    el-Atom-do-tabletow-wydajniej-i-bez-wentylatora,wid,
    13312241,wiadomosc.html

    Ja chyba bym dybał na takie coś. :)

    Nowy procesor Intel Atom Z670, jako część platformy ,,Oak Trail'',
    umożliwi ulepszone odtwarzanie wideo, szybkie przeglądanie internetu
    i dłuższy czas pracy na zasilaniu bateryjnym bez obniżania wydajności.
    ,,Oak Trail'' ma rozbudowane funkcje multimedialne, m.in. dekodowanie
    wideo 1080p oraz wyjście HDMI. Platforma obsługuje też Adobe Flash.

    Co ważne, Intel Atom Z670 umożliwia uruchamianie aplikacji w różnych
    systemach operacyjnych, w tym Google Android, MeeGo i Windows.

    Platforma umożliwia też budowanie mniejszych, cieńszych i efektywniejszych
    urządzeń poprzez integrację grafiki i kontrolera pamięci bezpośrednio na
    kości procesora. Procesor jest o 60 proc. mniejszy niż układy poprzedniej
    generacji i cechuje się niskim poborem mocy, co pozwala konstruować
    urządzenia bez wentylatora.

    [..]

    Użytkownicy mogą oczekiwać urządzeń mobilnych i biurkowych opartych
    na platformie ,,Cedar Trail'' w drugiej połowie 2011 roku.

    Druga połowa roku... Kruca bomba... Oby dożyć... Może być krucho...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2011-04-25 09:08:04
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czy moglibyscie sprawdzic jak odtwarza sie ten film:
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/GOPR0640.MP4

    Zalezy mi na informacji czy film jest plynny, czy mozna
    szybko przewijac przod/tyl wysukujac fragmentow etc.

    Jesli mozna to prosze o probe zarowno z karty SD jak
    i dysku oraz informacje o modelu nbetbooka...

    Z gory dzieki :)

  • 56. Data: 2011-04-26 15:31:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Spójrz na to:
    > http://sklep.sferis.pl/produkt/33579-toshiba-nb550d-
    10g-c50-10-1-250gb-1gb
    > -bt-wf-w7s.html
    > recenzja: http://pclab.pl/art44895.html

    Moglbys zassac ten film i sprawdzic jak odtwarza?
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/GOPR0640.MP4

    Zalezy mi na informacji czy film jest plynny, czy mozna
    szybko przewijac przod/tyl wyszukujac fragmentow etc.

  • 57. Data: 2011-04-26 19:51:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 17:31:18 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    >
    > Jesli mozna to prosze o probe zarowno z karty SD jak
    > i dysku oraz informacje o modelu nbetbooka...

    Nie mogę ci niestety sprawdzić tego teraz, bo nie mam w pracy żadnej z tych
    Toshib (ani tej, ani z jednordzeniowym prockiem) z uruchomionym systemem :)

    Ale sprawdzałem na starszej grafice, z pierwszą generacją UVD i działa
    przez DXVA (czyli sprzętowo), z pełbym wyszukiwaniem. Na razie mogę
    sprawdzić tyle, jutro trafi jeszcze na Sony VAIO z APU AMD E-350.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 58. Data: 2011-04-27 12:40:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-26 21:51, Andrzej Libiszewski pisze:

> [...]
    > przez DXVA (czyli sprzętowo), z pełbym wyszukiwaniem. Na razie mogę
    > sprawdzić tyle, jutro trafi jeszcze na Sony VAIO z APU AMD E-350.

    Test na APU E-350 (czyli z rdzeniem graficznym Radeon 6310, jednostka
    UVD taka sama jak w toshibach) plik przeszedł, odtwarza się płynnie z
    wyszukiwaniem, odtwarzane wprost z pendrive.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 59. Data: 2011-05-17 08:37:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Żaden z nich się absolutnie nie nadaje do materiałów HD.
> [...]

    Tak dla upewnienia sie, to jest ten netbook?
    http://allegro.pl/toshiba-nb550d-10g-dual-core-c50-2
    gb-250-hd6250-w7-i1611307022.html
    Symbol sie niby zgadza ;)

  • 60. Data: 2011-05-17 08:39:18