    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: Netbooka bym sobie kupil...
    Date: 20 Apr 2011 10:09:59 GMT

    Dnia 20.04.2011 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:

    > "Sergiusz Rozanski" s...@d...media-lab.com
    .pl

    > Ja mam stale tę samą lustrzankę. :) (C 450 D)

    No to atomikiem rawów nie uciągniesz, tzn nie dosłownie, ale wywoływanie to
    męka. Miałem eeepc 901 więc wiem jak jest. Póki pstrykałem 350d to nie było
    problemu. Teraz moja kobieta ma 50d a ja mam 5d2 i raz odpaliłem cdraw i
    miałem dość :) Po za tym 1024x600 to nie rozdzielczość do pracy ze zdjęciami.
    Niestety po zmianie aparatów przyszła pora na atlona z 4 rdzeniami 4GB ram :)
    taki lajf. No ale 16 i 22mpix swoje robi, jak to jeszcze się liczy we float
    na subpixel to się na klatkę robi pół giga :) Przydałby się cpu z takim
    cache :P Laptopów juz do tego nie zatrudniamy bo szkoda je zjarać - nie to
    chłodzenie.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".