    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Netbooka bym sobie kupil...
    Date: Thu, 21 Apr 2011 01:01:22 +0200

    "Sergiusz Rozanski" s...@d...media-lab.com
    .pl

    > No to atomikiem rawów nie uciągniesz, tzn nie dosłownie, ale wywoływanie to
    > męka. Miałem eeepc 901 więc wiem jak jest. Póki pstrykałem 350d to nie było
    > problemu. Teraz moja kobieta ma 50d a ja mam 5d2 i raz odpaliłem cdraw i
    > miałem dość :) Po za tym 1024x600 to nie rozdzielczość do pracy ze zdjęciami.
    > Niestety po zmianie aparatów przyszła pora na atlona z 4 rdzeniami 4GB ram :)
    > taki lajf. No ale 16 i 22mpix swoje robi, jak to jeszcze się liczy we float
    > na subpixel to się na klatkę robi pół giga :) Przydałby się cpu z takim
> [...]

    A ja obrabiałem CR2 na swoim netbooku -- i w CS5, i w sofcie Canona.
    I nie narzekam, choć w CS5 było ciężko z uwagi na małą rozdzielczość
    ekranu -- klawisze wychodziły poza monitor. Najtrudniejszą rzeczą nie
    jest mała moc obliczeniowa komputera -- ale mała znajomość obróbki fotek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'