  • Data: 2011-05-20 18:30:52
    Temat: Re: Netbook - jaki?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 May 2011 19:52:02 +0200, the_foe napisał(a):

    > ja tak troche z offtopuje: zastanawaim sie nad kupnem (net/note)booka
    > dla newbie. Pomijajac kwestie baterii, ktore sa dla mnie siodmorzedne
    > czy oplaca sie wywalac 1200 zl na mikrusa kiedy mozna miec lapka full
    > size za 1400 zl? Czy ktos kupuje netbooka do domu? Czy to ma jakikolwiek
    > sens?

    Też miałem ostatnio taki dylemat. Jednak jak pobiegałem tydzień z pożyczonym
    od kumpla EeePC, popatrzyłem jak mi pod Chrome Facebook choćby działa, ile
    mieści się informacji na ekranie - dałem sobie siana. Kupiłem (1100 PLN)
    poleasingowego Della Latitude D630 (Core 2 Duo T7500 2,20 GHz, 2GB ram w
    jednym module, 80GB dysk, matryca _matowa_ 1440x900, DVD-ROM).

    Owszem - wymieniłem w nim dysk na coś pojemniejszego (kolejne 250 zł).
    Owszem - z czasem pracy na baterii, gabarytami i masą do netbooka nie
    podskoczę. Za to mam całkiem sprawnie jeszcze radzącą sobie z wieloma
    zadaniami maszynkę (nie - składu w InDesignie na tym nie mam zamiaru
    próbować przeprowadzać), o konfiguracji, której pierwsza z brzegu strona www
    czy film nie doprowadzi do ciężkiej zadyszki i wykonaniu, które rokuje
    nadzieje na przynajmniej kilka lat eksploatacji.

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie ) ]