  • Data: 2011-05-21 11:57:58
    Temat: Re: Netbook - jaki?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <u...@d...invalid> napisał:

    > teść, który kupuje na okrągło rzeczy mu do niczego nie potrzebne
    > prosi mnie ciągle abym mu wybrał netbooka. Jego założenie jest
    > takie, że ma mieć 10" i cenę do 1'200 zł, dało się przeglądać internet
    > i oglądać filmy (tak, na 10" calach, to nie mój wymysł). Ja bym dołożył
    > do warunków jeszcze idiotoodporność i jakieś pomoce dla osób słabo
    > widzących.

    Kub osobie słabowidzącej, pragnącej przeglądać strony www na 10 calach
    cokolwiek, wskazany kolor wściekleróżowy, im prędzej dołączy do zbioru
    "rzeczy mu do niczego nie potrzebne" tym lepiej. Osobiście proponuję MSI
    U100 lub coś z tej stajni, najlepiej z baterią 6-komorową, gwarantującą
    ciągłe wywrotki urządzenia na plecki i - co za tym idzie - szybsze
    odstawienie na półkę lub do ekośmietnika.

    JoteR