  • 1. Data: 2003-12-17 19:11:44
    Temat: Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > Nie sadze, j/w.
    Chcesz powiedzieć ze podpisałem roczną umowę na jakaś hybrydę stałego
    łącza??
    Nie działa 90% interesujących mnie serwisów i jeżeli to się szybko nie
    zmieni zażądam wypowiedzenia umowy i wynoszę się do konkurencji.
    Tymczasem od jutra stanę się ich najbardziej upierdliwym klientem w
    historii(dzisiaj niestety infolinie wyłączyli więc będę musiał się przejść
    do nich osobiście).
    Na szczęście tak się składa ze będę miał teraz sporo wolnego czasu żeby im
    życie zatruwać.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-12-17 20:20:33
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Wed, 17 Dec 2003, Feanor wrote:

    > Nie działa 90% interesujących mnie serwisów i jeżeli to się szybko nie
    > zmieni zażądam wypowiedzenia umowy i wynoszę się do konkurencji.

    Przecież nikt nikogo pod pistoletem nie zatrzymuje, skoro jest
    konkurencja, to w czym problem?

> [...]
    > do nich osobiście).
    > Na szczęście tak się składa ze będę miał teraz sporo wolnego czasu żeby im

    Wspaniale, ja takich `klientów' pozbywam się z przyjemnością, ciekawe,
    jak BOK Tepsy.
    Zamiast marnować wspomniany czas na bezsensowne przepychanki z kimś,
    kto nie jest właściwym adresatem żali, lepiej byłoby przeanalizować,
    kto i gdzie odfiltrowuje ruch z nowoprzyznanych podsieci i monitować
    tamtych administratorów. No, ale do tego potrzeba odrobiny wiedzy,
    pieniactwo to za mało.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 3. Data: 2003-12-17 20:27:35
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> napisał w
    wiadomości news:20031217211417.M55468@shellma.zin.lublin.pl...

    > Przecież nikt nikogo pod pistoletem nie zatrzymuje, skoro jest
    > konkurencja, to w czym problem?

    Problem w tym ze mam cyrograf na rok i TPSA nie pozwoli mi tak łatwo
    odejsc.

    > Wspaniale, ja takich `klientów' pozbywam się z przyjemnością, ciekawe,
    > jak BOK Tepsy.
    Znaczy ze z tobą bym się dogadał , po prostu rozstalibyśmy sie w gniewnych
    nastrojach :)))
    Z Tpsa nie jest to takie łatwe(cyrograf o którym wspominałem na to nie
    pozwala)

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-12-17 20:33:28
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > kto nie jest właściwym adresatem żali, lepiej byłoby przeanalizować,
    > kto i gdzie odfiltrowuje ruch z nowoprzyznanych podsieci i monitować
    Przepraszam ale wg mnie to TPSA powinna sie dostosować do reszty świata a
    nie odwrotnie .Skoro grom zagranicznych serwisów blokuje 83 to tpsa powinna
    to uwzgledniac.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2003-12-17 20:53:51
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

> [...]

    > nie odwrotnie .Skoro grom zagranicznych serwisów blokuje 83 to tpsa powinna

    Czytam i nijak nie pojmuję, w jaki sposób mogłaby to uwzględnić.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 6. Data: 2003-12-17 21:38:50
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > Czytam i nijak nie pojmuję, w jaki sposób mogłaby to uwzględnić.

    A tak ze pozostawili by stare adresy 80... , zresztą i tak prawdopodobnie
    przywrócą 80... bo ludzie im żyć nie dadzą.
    Już wyobrażam sobie te Reklamy:
    "Zafunduj sobie szybki Internet na gwiazdkę , co prawda większość
    zagranicznych serwerów nie działa ale nie przejmuj się to nie nasza
    wina:)))"
    Klienta nie obchodzi kto jest winny , faktem jest ze u niego internet nie
    jest w pełni funkcjonalny tymczasem u kolegi z łączem konkurencji jest.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2003-12-17 21:53:09
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Wed, 17 Dec 2003 22:38:50 +0100
    From: Feanor
    [...]
    > A tak ze pozostawili by stare adresy 80... ,

    Nie dociera do ciebie, że adresy mogły im się po prostu skończyć?

    > zresztą i tak prawdopodobnie
    > przywrócą 80... bo ludzie im żyć nie dadzą.

    Wątpię.

    Pozdrawiam,
    R.

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 8. Data: 2003-12-17 21:55:11
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A tak ze pozostawili by stare adresy 80... , zresztą i tak prawdopodobnie
    > przywrócą 80... bo ludzie im żyć nie dadzą.

    Przypominam, ze:

    1) z 80/8 byl ten sam problem nie dawniej niz dwa lata temu, problem
    ten z czasem rozwiazal sie sam -- administratorzy firewalli
    dostrzegli swoj blad;

    2) Jedynym lub najwazniejszym powodem dla ktorego TPSA wystapila o kolejna
    podsiec bylo to, ze w staje brakowalo juz adresow, pamietaj, ze
    RIPE bardzo niechetnie patrzy na przydzialy adresow bez wyraznego
    uzasadnienia, przy czym "ease of administration" to dla nich ZADNE
    uzasadnienie.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 9. Data: 2003-12-17 22:01:16
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik 'Rathann' Mierzejewski"
    <d...@u...rangers.eu.org> napisał w wiadomości
    > Date: Wed, 17 Dec 2003 22:38:50 +0100
    > From: Feanor
    > [...]
    >
    > Nie dociera do ciebie, że adresy mogły im się po prostu skończyć?

    No ok to co według ciebie ma zrobić klient , cieszyć się ze jeszcze wogóle
    coś działa i siedzieć cicho??
    Ja w takiej sytuacji uważam za najrozsądniejsze przejście na łącze
    konkurencji która nie ma podobnych problemów.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2003-12-17 22:05:23
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Zastanawiam się tylko czy tak samo broniłbyś TPSA posiadając neo+ + to
    pechowe ip.
    Powiedzialbyś :"No co prawda wiekszość tego co mnie interesuje nie działa
    ale w koncu to nie ich wina , spokojnie poczekam 2 lata aż sytuacja się
    unormuje".

    Pozdr.