  • 1. Data: 2003-12-17 09:19:40
    Temat: Promocja Neo i pakiet socjalny.
    Od: "JanNiekowalski" <r...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Pragnąc skorzystać z promocji i poserfować za 1,07 przez miesiąc udałem się do
    najbliższego Telepunktu, gdzie zostałem poinformowany, że jako posiadacz
    pakietu socjalnego nie mogę skorzystać z promocji. Pytanie: na jakiej podstawie
    mi odmówili? Pani na 0800 102 102 powiedziała w pierwszym zdaniu, że z promocji
    mogę skorzystać, jeśli mam pakiet inny niż socjalny, w przeciwnym przypadku
    zostanę 'negatywnie zweryfikowany'. Zaznaczam, że możliwośc techniczne
    najprawdopodobniej są, czyli centrala nowoczesna i zwykły modem działa bardzo
    szybko. Regulaminy przejrzałem i nic tam nie ma na temat pakietu socjalnego.
    Czy warto walczyć? Są jakieś szanse, tzn ktoś próbował i skorzystał?

    Jan
    GG 1119523

  • 2. Data: 2003-12-17 09:52:07
    Temat: Re: Promocja Neo i pakiet socjalny.
    Od: "Marek" <m...@n...poczta.fm>

    > Regulaminy przejrzałem i nic tam nie ma na temat pakietu socjalnego.

    http://www.telekomunikacja.pl/dom/przylacz_sie/plany
    _telefoniczne/socjalny/

    --
    Marek

  • 3. Data: 2003-12-17 09:55:34
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    JanNiekowalski wrote:
> [...]
    > mogę skorzystać, jeśli mam pakiet inny niż socjalny, w przeciwnym przypadku

    1. Do dyskusji o Neo jest grupa alt.pl.neostrada
    2. Pani nie ma pojęcia o czym mówi, właśnie 3-ci tydzień korzystam i dostałem
    rachunek na pakiet socjalny za ten okres. Jak nie zrezygnujesz po okresie
    testowym to faktycznie - nie możesz korzystać z pakietu socjalnego, o okresie
    testów żaden regulamin TPSA nic nie mówi.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 4. Data: 2003-12-17 10:17:02
    Od: p...@p...pl (parys)

    > http://www.telekomunikacja.pl/dom/przylacz_sie/plany
    _telefoniczne/socjalny/

    juz sama nazwa "pakiet socjalny" wydaje sie byc, jak by to delikatnie
    ując, obraźliwa, informacje na powyzszej stronie zdaja sie to potwierdzac

    wydaje sie, ze nazwy: "oszczedny", "ekonomiczny", "rozsadny" były by
    bardzej odpowiednie ;P

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 5. Data: 2003-12-17 10:23:41
    Od: "news.tpi.pl" <a...@N...pl>

    Witam,

    > juz sama nazwa "pakiet socjalny" wydaje sie byc, jak by to delikatnie
    > ując, obraźliwa, informacje na powyzszej stronie zdaja sie to potwierdzac

    Dokladnie, na poczatku jak to zobaczylem myslalem ze panstwo
    zaczelo dofinansowywac najbiedniejszym rachunki za telefon ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 6. Data: 2003-12-17 10:24:32
    Od: p...@p...pl (parys)

> [...]
    > ując, obraźliwa, informacje na powyzszej stronie zdaja sie to potwierdzac
    >
    > wydaje sie, ze nazwy: "oszczedny", "ekonomiczny", "rozsadny" były by

    tzn mam na mysli to, ze tepsa ma lekcewazacy stosunek do ludzi chcacych
    skorzystac z takich czy innych uslug

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 7. Data: 2003-12-17 10:24:42
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Uohoho, moj outlook zglupial. Poprawione;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz

  • 8. Data: 2003-12-17 10:48:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <3...@p...pozman.
    pl>, parys wrote:

    > tzn mam na mysli to, ze tepsa ma lekcewazacy stosunek do ludzi chcacych
    > skorzystac z takich czy innych uslug

    Pewnie chodzi o to, żeby część osób nie wzięła tego pakietu z powodów, hm,
    snobistycznych. Bo to głupio znajomym powiedzieć, ze się z jakiegoś pakietu
    socjalnego korzysta.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 9. Data: 2003-12-17 11:22:47
    Od: "JanNiekowalski" <r...@p...onet.pl>

    > 1. Do dyskusji o Neo jest grupa alt.pl.neostrada

    Faktycznie, przepraszam.

    > 2. Pani nie ma pojęcia....

    Jestem, jakby to powiedzieć, panem - przynajmniej wszystko na to wskazuje. Z
    uwagi na tuszę mam niewielkie piersi, ale malutkie.

    Czy może Pan podać jakiś kontakt do siebie, np. GG, GSM czy e-mail ?

    Jan
    GG 1119523

  • 10. Data: 2003-12-17 11:27:06
    Od: "JanNiekowalski" <r...@p...onet.pl>

    > Czy może Pan podać jakiś kontakt do siebie, np. GG, GSM czy e-mail ?

    co do e-mail'a to juz nie trzeba.

    Jan
    GG 1119523