  • 1. Data: 2003-12-16 20:48:24
    Temat: SDI
    Od: " arkem" <a...@g...pl>

    czy po wprowadzeniu nowegu regulaminu SDI skończyła się komuś umowa na czas
    określony? chodzi mi o to, czy przechodzi ona automatycznie jako na czas
    nieokreślony, czy też trzeba zgłosić osobiście przejście na czas
    nieokreślony, bo paragraf 11 pkt 2 regulaminu nie precyzuje tego dokładnie.
    dzięki za odpowiedzi!

  • 2. Data: 2003-12-23 21:36:05
    Temat: Re: SDI
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 7 DIEGO22 wrote:

    PLONK - za totalny brak szacunku i olew Netykiety

  • 3. Data: 2003-12-23 22:27:11
    Od: "DIEGO22" <d...@o...pl>

    HMM.
    MI WYSŁALI JAKIŚ NOWY REGULAMIN DLA SDI. TAM COŚ JEST, ALE SIĘ NIE
    PRZYGLĄDAŁEM Z BLISKA. KTOŚ MI MÓWIŁ ŻE MOŻNA PRZEDŁUŻYĆ UMOWE. ALE
    KORZYSTNIEJ WZIĄŚĆ NEOSTRADE ZA 2 ZŁ + VAT ZA TERMINAL, PŁACISZ NIEWIELE
    WIĘCEJ 139 ZŁ BEZ VAT. CZYLI 149 ZŁ Z VAT ZA MIESIĄC. 10 ZŁ RÓŻNYCY MIĘDZY NEO
    A SDI. I UMOWA NA ROK :D. NAJPEPIEJ NA GORĄCEJ LINI SIĘ DOWIESZ 9393 JA
    DZWONIE DO NICH ZAWSZE JAK TYLKO WIDZE NIEPRAWIDŁOWOŚĆ W SDI, ORAZ JAK MAM COŚ
    Z RACHUNKIEM NIE TAK. TAKŻE POWINNI ODPOWIEDZIEĆ. TYLKO PROŚ KOMPETENTNE OSOBY.

  • 4. Data: 2003-12-24 10:42:37
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    DIEGO22 wrote:
> [...]
    > Z RACHUNKIEM NIE TAK. TAKŻE POWINNI ODPOWIEDZIEĆ. TYLKO PROŚ KOMPETENTNE OSOBY.

    JEST TAKA FAJNA GRUPA ALT.PL.NEOSTRADA. STOP. TAM TEŻ PISZA O SDI. STOP.
    A SDI TO NIE JEST TA GRUPA. STOP.
    PS.
    WYŁĄCZ TELEKS. STOP

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 5. Data: 2003-12-24 22:14:53
    Od: " " <a...@g...pl>

    no gdzie jest ta grupa mądralo, bo ja jej nie widzę?

  • 6. Data: 2003-12-25 10:38:26
    Od: "owz" <o...@s...net>

    Użytkownik [a...@g...pl] popełnił[a] był[a] wiadomość:

    > no gdzie jest ta grupa mądralo, bo ja jej nie widzę?

    jest kilka grup z cyklu o neo:
    - alt.pl.neostrada
    - alt.pl.neostrada.12345
    - alt.pl.neostrada.83
    - alt.pl.neostrada.osiem.osiem.twoja.stara.jest.losiem (to nie zart taka
    grupa na prawde istnieje)
    - alt.pl.neostrada.tpsa-to-huje

    Tyle znalazłem na news.atman.pl
    --
    owz

  • 7. Data: 2003-12-25 11:00:37
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    wrote:
    > no gdzie jest ta grupa mądralo, bo ja jej nie widzę?

    To juz madralom zabrali dostep do serwera news.tpi.pl?

    PS Z pozdrowieniami dla ochotnikow dla moderacji, bez pozdrowien
    dla chama-toppostera.

  • 8. Data: 2003-12-25 13:29:22
    Od: " " <a...@g...pl>

    sorry stary za ostre słowa, ale nie każdy jest takim OSINOBUSEM na forach jak
    Ty, więc daruj sobie te swoje mądrości i postaraj się o mniej złosliwości!
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

  • 9. Data: 2003-12-25 13:32:03
    Od: " " <a...@g...pl>

    dzięki stary za fatygę! WESOŁYCH ŚWIĄT!

  • 10. Data: 2003-12-25 13:43:10
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    Thu, 25 Dec 2003 13:29:22 +0000 (UTC), *" " <a...@g...pl>* wrote:

    > nie każdy jest takim OSINOBUSEM na forach

    pb159.walbrzych.sdi.tpnet.pl - nie napisali w instrukcji do tego, że Usenet
    to nie czat-room czy inne forum?

    BTW. te bramki www=>news są coraz większym problemem polskiego Usenetu :(

    --
    RomekSz __________________ http://sqadaq.tk/ __________________ ICQ 38248653
    MusIQ: Scorpions - "Speedy's Coming"

    ... Considered by many.