  • 1. Data: 2003-12-17 13:42:16
    Temat: Powiedzcie cos o provider 2A
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    Chcialbym zalozyc sobie stale lacze w warszawie na sadybie i zobaczylem oferte
    firmy 2A, czy ktos slyszal cos o tej firmie???Jakie ma lacza??
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-12-17 20:12:55
    Temat: Re: Powiedzcie cos o provider 2A
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    szanze <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Chcialbym zalozyc sobie stale lacze w warszawie na sadybie i zobaczylem
    > oferte
    > firmy 2A, czy ktos slyszal cos o tej firmie???Jakie ma lacza??

    Looking glass prawdę ci powie. Wejdź na http://www.traceroute.org
    i sprawdź sam.

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*

  • 3. Data: 2003-12-18 08:03:14
    Od: "maar" <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2003-12-18 09:32:29
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    2A ma straszna oferte 82 zlote za 96/64 kb/s i adres mac karty spisuja, poza
    tym instalacja okolo 800 zlotych

  • 5. Data: 2003-12-18 10:52:41
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

    > Chcialbym zalozyc sobie stale lacze w warszawie na sadybie i zobaczylem
    oferte
    > firmy 2A, czy ktos slyszal cos o tej firmie???Jakie ma lacza??

    Maja sieci osiedlowe Mokotowie (sam mam niestety), Sadybie, Ursynowie (KEN)
    itp.
    Jakosc lacza pozostawia troche do zyczenia, Jak ktos napisal spisuja adres
    MAC karty, tak ze przy zmianie komputera musisz czekac przynajmnije 24h na
    zmiane.
    Wszyscy pracuja na jedym IP (chyba na dzielnice ale nie dam glowy). Biuro
    miesci sie w piwnicy na Pieknej. Poza tym maja straszny balagan w papierach
    i czasami sami nie wiedza ktora fakture zaplaciles a ktora nie...
    Wiecej nic juz nie napisze.
    Poza tym zmiana na adres zewnetrzny IP. kosztuje dodatkowo 50 zl
    miesiecznie, do tego 122 zl oplaty abonamentowej. Cos drogo, prawda?

    Darek

  • 6. Data: 2003-12-18 17:28:43
    Od: "Robert Garwacki" <r...@a...com.pl>

    Użytkownik "szanze" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym zalozyc sobie stale lacze w warszawie na sadybie i zobaczylem
    oferte
    > firmy 2A, czy ktos slyszal cos o tej firmie???Jakie ma lacza??

    Odradzam. Byłem ich klientem przez ok. 2 lata. Jakość łącza kiepska, dało
    się tego używać co najwyżej w nocy albo o świcie. Kilka razy przeprowadzili
    zmiany konfiguracji, o których nikt mnie nie uprzedzał i które powodowały
    kilkudniowe przerwy w dostępie do sieci. Obsługa klienta fatalna. Podczas
    rozwiązywania umowy wydusili ode mnie jakieś dodatkowe opłaty strasząc sądem
    (dla świętego spokoju zapłaciłem).

    Przeniosłem się do Astercity, nie dość że taniej, to o niebo lepiej.