  • 1. Data: 2003-12-18 08:10:33
    Temat: poszkodowani w internecie
    Od: "Piotr Z." <p...@j...pl>

    Cześć,
    Szukam osób poszkodowanych w internecie.
    Od jakiegoś czasu padam ofiarą nieuczciwości w necie .
    Przełączanie na numery płatne 0700 albo audiotele i po jakimś czasie
    odkrywam bo gdzieś małym druczkiem pisze płatne 4zł/min +vat.
    Nie dość że to rozbój w biały dzień to nikt na to nie reaguje. Banda
    złodzieji chowa sie za TPSA i kasuje miliony. Nikt nic nie robi , a może
    robi a ja o tym nie wiem. Trzeba na łobuzów znaleźć sposób.
    Straciłem całą przyjemność korzystania z internetu.

    etomek,

  • 2. Data: 2003-12-18 08:22:31
    Temat: Re: poszkodowani w internecie
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Straciłem całą przyjemność korzystania z internetu.

    Znaczy co, nie umiesz darmowych pornusow znalezc ? ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 3. Data: 2003-12-18 09:25:08
    Od: Adam Durok <a...@f...com.pl>

    Piotr Z. wrote:

    > Cześć,
    > Szukam osób poszkodowanych w internecie.
    > Od jakiegoś czasu padam ofiarą nieuczciwości w necie .

    czlowieku! na jakim swiecie ty zyjesz - to nie wiesz ze system windows
    to raj dla wirusow, dlaterow, itp.
    zainstaluj sobie ad-aware, spy sweeper i spybot search&destroy i na
    bierzaco aktualizuj, a twoje problemy z dialerami znikna na zawsze.

    adam

  • 4. Data: 2003-12-18 09:39:37
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Thu, 18 Dec 2003 09:10:33 +0100 I had a dream that Piotr Z. <p...@j...pl>
    wrote:
> [...]
    > robi a ja o tym nie wiem. Trzeba na łobuzów znaleźć sposób.
    > Straciłem całą przyjemność korzystania z internetu.

    To może zacznij myśleć? Jest na sieci tyle programów, które
    zabezpieczają przed zmianą numeru...
    Poza tym nie wchodź na strony erotyczne, to będziesz miał święty spokój.
    A jak nie możesz się powstrzymać, to zamów w tepsie blokadę 0700,
    albo zacznij sobie radzić jakoś sam - szczegóły na pl.soc.seks :)