    From: "Feanor" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia
    Date: Wed, 17 Dec 2003 20:11:44 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@le60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > Nie sadze, j/w.
    Chcesz powiedzieć ze podpisałem roczną umowę na jakaś hybrydę stałego
    łącza??
    Nie działa 90% interesujących mnie serwisów i jeżeli to się szybko nie
    zmieni zażądam wypowiedzenia umowy i wynoszę się do konkurencji.
    Tymczasem od jutra stanę się ich najbardziej upierdliwym klientem w
    historii(dzisiaj niestety infolinie wyłączyli więc będę musiał się przejść
    do nich osobiście).
    Na szczęście tak się składa ze będę miał teraz sporo wolnego czasu żeby im
    życie zatruwać.

    Pozdr.