  • Data: 2013-04-23 14:05:17
    Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-23 13:54, AZ pisze:

    > Niech ma 2 albo 5 co za roznica?

    Skoro tak po mistrzowsku jest w stanie wszystko bez problemu zrobić to
    powinien jednak wiedzieć ile ich jest, a tak wychodzi, że to wcale nie
    jest prawda. Wychodzi to o czym pisałem - ludzie nie wpatrują się
    w FR i nie analizują wszystkich szczegółów. On jest, jest oznakowanie,
    piszczy navi czy inne ustrojstwo.

    > Kazdy kto nie ma problemow ze wzrokiem zauwazy roznice miedzy tymi
    > obrazkami z daleka:
    > http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJzdDANsDVc
    BO_Niqg6PU-uLwUTi1viR0tGZJkJcTGeq6YPJSwBA
    > http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSA5n_aQd98I
    1cau5uP7XcQGpVwPpGlaZTILUgcZJM8Vk_klsbG

    Strzał w kolano - raz, że pokazałeś ustawienie do strzału od 'tyłu',
    a dwa, że w gęstym ruchu który w tym miejscu na Puławskiej w zasadzie
    występuje regularnie, nie zawsze widać FR, bądź można go sobie
    dokładnie obserwować :P