    Subject: Re: Navitel
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pi2k6e$9vd$1@node2.news.atman.pl> <pi2l6a$9kt$1@dont-email.me>
    <pi2qlu$g61$1@node2.news.atman.pl> <pi2t3r$bfa$2@node1.news.atman.pl>
    <pi2ulr$k4v$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pi32lu$o03$1@node2.news.atman.pl>
    <5b45e965$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi548j$k9g$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <pi5cve$sam$1@node2.news.atman.pl>
    <5b464b61$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi77ak$i6a$1@node1.news.atman.pl>
    <5b477f3a$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi8ot1$3hb$1@node1.news.atman.pl>
    <5b486a2c$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <pia3rd$7ib$1@node2.news.atman.pl>
    <5b48a2b4$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5b48bddf$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b48cf17$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 13 Jul 2018 20:03:04 +0200

    W dniu 2018-07-13 o 18:50, s...@g...com pisze:

    > "za prl" w miejscach gdzie budowalo sie duzo i szybko, mozna bylo pobladzic bo
    atlas z zeszlego roku nie zawieral aktualnie juz zbudowanych drog/ulic.

    Toteż dlatego kupowałem atlasy często, już pisałem.

    > No i czasem jednak zawieral bledy. Albo ludzie czasem blednie zapisywali nazwe
    ulicy i w indeksie jej nie mozna bylo znalezc.

    > To ze Tobie sie udawalo nie znaczy ze inni nie mieli problemow. Popatrz na moj post
    w odpowiedzi do kk. Jemu nie dziala a mi dziala.

    Faktycznie, pewnie mi się tylko udawało. Jeździłem samochodami osobowymi
    po całej Polsce, około 100 tys. kilometrów rocznie. Teraz tylko głównie
    Warszawa, nie jeżdżę już po różnych Pipidówkach, nawigacja nadal mi
    niepotrzebna, siedzi w schowku. Nawet jeśli jadę poza miasto, w jakieś
    nieznane mi miejsce. Przecież wszędzie są drogowskazy. Wystarczy rzut
    oka na mapę przed jazdą.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/