    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Navitel
    Date: Fri, 13 Jul 2018 13:53:01 +0200
    <pi1s5h$k2e$1@node2.news.atman.pl> <pi1tfq$l4r$2@node2.news.atman.pl>
    <5b4485df$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi2dt6$4j6$1@node2.news.atman.pl>
    <5b44c18d$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...com>
    <pi2k6e$9vd$1@node2.news.atman.pl> <pi2l6a$9kt$1@dont-email.me>
    <pi2qlu$g61$1@node2.news.atman.pl> <pi2t3r$bfa$2@node1.news.atman.pl>
    <pi2ulr$k4v$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pi32lu$o03$1@node2.news.atman.pl>
    <5b45e965$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi548j$k9g$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <pi5cve$sam$1@node2.news.atman.pl>
    <5b464b61$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi77ak$i6a$1@node1.news.atman.pl>
    <5b477f3a$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi8ot1$3hb$1@node1.news.atman.pl>
    <5b486a2c$0$594$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-07-13 o 11:00, J.F. pisze:

    > Absolutnie zawsze tak zaczynasz ?

    Jeśli nie znam budynku to owszem.

    > No i doszedles do sali 301, a tam sie dowiedziales, ze trzeba przejsc do
    > 225 :-)

    Spytam którędy.

    > A jaka powinna byc - z mosiadzu i szkla ?

    Montowana w aucie za szybą gdzie się będzie nagrzewać jak najbardziej
    ze szkła i metalu.

    > Niby tak, ale nadal mozesz troche pobładzic, lepiej byloby od razu w
    > dobra strone zmierzac :-)

    Ale nie muszę, po prostu pojadę kawałek i się zorientuje gdzie jestem.
    :-)

    > I dlatego lubie offline :-)
    >
    > Ale ... ile map papierowych wozisz w samochodzie ?
    > Ulice to sa na dokladnym planie miasta.

    Dwie, kraju i mojego miasta.
    Ale mam też dwie nawigacje z czego jedną w schowku a drugą w kieszeni
    koszuli. Jak jadę w obce strony to podpinam tę z koszuli. :-)