    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5b431a10$0$620$65785112@news.neostrada.pl> <phvi51$61f$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <5b446f86$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi1s5h$k2e$1@node2.news.atman.pl> <pi1tfq$l4r$2@node2.news.atman.pl>
    <5b4485df$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi2dt6$4j6$1@node2.news.atman.pl>
    <5b44c18d$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...com>
    <pi2k6e$9vd$1@node2.news.atman.pl> <pi2l6a$9kt$1@dont-email.me>
    <pi2qlu$g61$1@node2.news.atman.pl> <pi2t3r$bfa$2@node1.news.atman.pl>
    <pi2ulr$k4v$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pi32lu$o03$1@node2.news.atman.pl>
    <5b45e965$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi548j$k9g$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <pi5cve$sam$1@node2.news.atman.pl>
    <5b464b61$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi77ak$i6a$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Navitel
    Date: Thu, 12 Jul 2018 18:17:43 +0200

    dyskusyjnych:pi77ak$i6a$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-07-11 o 20:24, J.F. pisze:
> [...]
    [...]

    >No widzisz, jak przycisnąć to i ty potrafisz.

    Jeszcze musisz byc takim pesymista, zeby przewidziec, ze nie wystarczy
    wejsc na drugie pietro i przespacerowac sie korytarzem :-)

    No i portier na parterze, a zaczelismy od trzeciego pietra :-)

    >To nie wiem też że od wschodu wjechałem.

    A to akurat mozesz wiedziec, bo ja z wrocka do to Warszawy to od
    zachodu zawsze wjezdzam :-)

    >Inna sprawa że znajomy mieszkający sporo w USA pierwsze co
    >zainstalował w aucie to busola zamiast bajeranckiego
    >radioodtwarzacza.
    >Dzięki zawsze wie gdzie jest wschód. :-)

    Tez kiedys instalowalem, bo to jednak przydatny gadzet.
    Tylko nie wytrzymuje proby lata - jak sloneczko przygrzeje, to sie
    plastik topi ...

    >Tyle że u nas mało przydatne, jak ktoś ci coś tłumaczy to nie
    >wiąże tego ze stronami świata tylko z ulicami lub charakterystycznymi
    >budynkami.

    A jednak czasem mozna pojechac na azymut.
    Albo taka sytuacja w moim rodzinnym miescie - wiem, ze jestem na
    poludnie od glownej ulicy.
    Wystarczy pojechac kawalek na polnoc, dojechac do tej glownej, skrecic
    w prawo i juz prawie jak w domu.

    Tylko ... gdzie jest polnoc. A oczywiscie noc.

    Pare ulic w podkowke i juz nie wiesz gdzie jedziesz.

    J.