  • Data: 2018-07-12 18:07:44
    Temat: Re: Navitel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pi77kr$iht$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-07-11 o 20:38, J.F. pisze:

    >To wampira spytam :-), nie zrobiłeś czegoś co powinieneś i teraz
    >mnożysz
    >problemy aby innych sprowadzić do swojego poziomu.

    A co powinienem zrobic ?
    Na wampira poczekac ?

    >Pacjent, pracownik.

    Pacjent to wie gdzie lezy, ale juz niekoniecznie wie, któredy go
    dowiezli.
    Ani gdzie sa inne oddzialy.
    Lekarz ... pracuje, jest zajety i nie szweda sie po korytarzach :-)

    >Czyli jednak można.

    Mozna tez zapomniec co mowily przy takim skomplikowaniu.

    >Wiem, ja dlatego o Katowicach bo tam jadąc jedną ulicą można kilka
    >miast zwiedzić. :-)

    I tramwaje maja miedzymiastowe :-)

    >Byłem samochodem i dojechałem z marszu tam gdzie chciałem.

    Z nawigacja czy bez ?

    >Nie dajesz rady z uproszczoną z atlasu to szukasz w kiosku planu
    >miasta zamiast publicznie udowadniać że się da.

    Pomysl dobry, ale jest po 18-tej i kioski zamkiete. Poza tym musisz
    kupic plan Gliwic, Katowic, Sosnowca itp - w schowku sie nie zmieszcza
    :-)
    Niby ja tylko przez jedne Gliwice chialem przejechac, ale lepiej sie
    wyposazyc na przyszlosc.

    Wiem na co narzekalem w poprzedniej epoce, wiec co mi nawigacja dala.
    Gliwice to pol biedy - najgorzej jak w jakims mniejszym miasteczku
    miales interes i zajechales pozniej.
    ulice puste, kioski zamkniete, a planu nigdy nie wydano.

    J.