  • Data: 2018-07-12 18:42:03
    Temat: Re: Navitel
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 lipca 2018 11:18:04 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    > Tez kiedys instalowalem, bo to jednak przydatny gadzet.
    > Tylko nie wytrzymuje proby lata - jak sloneczko przygrzeje, to sie
    > plastik topi ...

    O to, to!
    Tez sie zdziwilem ze ktos w aucie ma kompas.
    Po kij mu? Przeciez sa drogowskazy.
    A jednak czasem sie ludiom przydaje. :)

    Kiedys w niemieckich autach widzialem ze montowano, a przynajmniej byly jak do polski
    przyjezdzaly z zachodu.

    Ale pozytku z nich u nas to chyba nie ma.

    > A jednak czasem mozna pojechac na azymut.
    > Albo taka sytuacja w moim rodzinnym miescie - wiem, ze jestem na
    > poludnie od glownej ulicy.
    > Wystarczy pojechac kawalek na polnoc, dojechac do tej glownej, skrecic
    > w prawo i juz prawie jak w domu.
    >
    > Tylko ... gdzie jest polnoc. A oczywiscie noc.
    >
    > Pare ulic w podkowke i juz nie wiesz gdzie jedziesz.

    Eeee nieeee, Przeciez bys sie nie zgubil! Patrz w gore watka ;)
    Nie jestes az tak nieprzygotowany! ;)

    Probuje sobie przypomniec kiedy ostatnio tak bladzilem, i jakos nie pamietam.
    Chyba tylko jak przez torun przejezdzalem i chcialem ominac platny odcinek
    autostrady.
    Ale nawigacja ciagle mnie kierowala na nia i w koncu mimo ze pojechalem dosyc daleko
    na zachod aby w koncu _czuc_ ze juz powinno byc dobrze aby na bydgoszcz jechac bez
    autostrady to i tak skonczylem na bramce z zlotowka w garsci.

    Ale wtedy noc byla i nie chcialo mi sie zbytnio kombinowac.