    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Date: Tue, 19 Jun 2018 19:24:45 +0200
    <pfdte0$psg$1@node1.news.atman.pl> <pfekr1$go4$1@node1.news.atman.pl>
    <5b1ae8f0$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfh9n0$o8h$1@node2.news.atman.pl> <pfj9af$u28$2@node1.news.atman.pl>
    <pfjkrs$9ob$1@node1.news.atman.pl>
    <1uzwfs1k6m04s$.1l8dq27j38rre.dlg@40tude.net>
    <pfmqj7$cek$1@node1.news.atman.pl>
    <5b215ce4$0$593$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfs1fo$q8g$1@node2.news.atman.pl> <pfu3v0$gbu$1@node1.news.atman.pl>
    <pg0vmi$9s4$1@node1.news.atman.pl> <pg19cm$ihk$1@node2.news.atman.pl>
    <pg1h8r$pj2$1@node2.news.atman.pl> <pg2fpf$jsd$1@node2.news.atman.pl>
    <pg44l3$48e$1@node2.news.atman.pl>
    <1ps9tadi2ymvm$.yw8zdnlj8p04.dlg@40tude.net>
    <pg5jq3$deq$1@node2.news.atman.pl> <pg5k7e$dqc$1@node2.news.atman.pl>
    <pg6j7d$9sm$1@node2.news.atman.pl> <pg8jk5$2v4$1@node2.news.atman.pl>
    <pg96sd$b9r$1@node1.news.atman.pl> <pg97vg$c04$2@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2018-06-18 o 23:25, Cavallino pisze:

    > Chodzi o mapy być może, nie o soft.
    > Błędy w mapach same się nie zgłoszą.

    Mam doświadczenie w zgłaszaniu błędów do ekipy Yanosika. Lepiej pójść w
    tym czasie na piwo. Skutek będzie ten sam.

    Zgłoszenie do NE było zrealizowane następnego dnia.

    Pomijam już fakt, że nie wiedziałbym co zgłosić bo ulice są na mapie
    Yanosika. Skąd mam wiedzieć, że są dla niego niewidoczne?

    Teraz mała dygresja. Dziś na obwodnicy znów wielokilometrowy korek i
    .... Yanosik go pokazał na czarno!!! Oczy przecierałem ze zdumienia.
    Żałuję, że nie uruchomiłem nawigacji Yanosikowej zanim znalazłem się w
    okolicy lecz jechałem z NE. Ciekaw jestem czy Yanosik wpakowałby mnie w
    ten korek. Pewnie tak i musiałbym obwodnicę zgłosić do nich jako
    niewidoczną :-D

    > Nie - sprawdź tą konkretną którą chciałbyś jechać w przypadku objazdu.

    Dawno czyniłem takie testy przy okazji poprzedniego wątku - z marnym
    efektem dla Yanosika. Przecież pisaliśmy o tym. W końcu wskutek
    doradzenia mi zakupu NE zmieniłem nawigację a nie przez własne
    upodobania czy fochy.

    > Ja Ci mówię o sprawdzaniu trasy, a Ty mi o powiększeniu.
    > Odczep się NA RAZIE od tego powiększenia i sprawdź czy jest w stanie
    > poprowadzić nawigację do tej Twojej alternatywnej trasy.

    Wiele razy odpowiedziałem, że nie. Głównie w poprzednim wątku.
    Konsekwentnie Yanosik pakował mnie w największe korki.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek