  • Data: 2018-06-19 20:20:53
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-19 o 20:03, Cavallino pisze:

    > Bo nie czytasz co Ci się pisze.

    Nieprawda.

    > Wyznacz trasę do połowy drogi alternatywnej.

    Skąd mam wiedzieć jaka jest alternatywna? Z innej nawigacji?

    > Tzn. z punktem docelowym w jej połowie.
    >
    > Albo narysuj gdzieś w GM tą trasę którą yanosik nie chce Cię
    > poprowadzić, zrób zrzut screena i wrzuć link do niego na grupę, to sam
    > sprawdzę w yanosiku ten odcinek, jeśli Ty nie chcesz.

    Uczyniłem to ze 2x. I co to dało? Nie czytasz tego, co się do Ciebie
    pisze? :-D

    Linki nadal są aktywne. Już chciałem je usunąć, ale skoro nie czytasz,
    to zachowam je na dłużej dostępnymi. Przytaczam je raz jeszcze. I raz
    jeszcze wyjaśnię, że czerwone strzałki to lepsza droga alternatywna.

    Pogranicze Gdańsk / Sopot

    https://drive.google.com/file/d/17qBlKPnBixLPoZUQ-XL
    Wkn2SiQqCHI8i/view?usp=sharing

    Obwodnica 3miasta: