  • Data: 2018-06-19 19:37:12
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-06-2018 o 19:24, Marek S pisze:

    > Dawno czyniłem takie testy przy okazji poprzedniego wątku - z marnym
    > efektem dla Yanosika.

    Nie - po prostu czekałeś na cud, zamiast sprawdzić co jest przyczyną
    problemu.

    > Wiele razy odpowiedziałem, że nie.

    Ani razu tego nie sprawdziłeś, więc nie mogłeś pisać.

    > Konsekwentnie Yanosik pakował mnie w największe korki.

    Nie rozumiesz co się do Ciebie pisze, czy o co chodzi?

    To że yanosik nie wyznacza trasy którą byś chciał jechać to już wiemy,
    nie musisz tego sto razy powtarzać.

    Tyle że to nie jest żadne sprawdzenie, DLACZEGO tak jest.

    Jak piszę Ci w jaki sposób to sprawdzić (wyznaczyć punkt docelowy w
    połowie tej trasy alternatywnej, a nie u Ciebie w domu), to zamiast to
    zrobić, to po raz sto pierwszy piszesz, że sam z siebie nie zmienia
    trasy na jaką Ty chcesz.

    Po co?
    Grafomania jakaś czy co?

    Chyba wiedza co do przyczyn jakieś zdarzenia, jest cenniejsza niż kilka
    minut poświęcone na kilkukrotne wyznaczenie trasy, prawda?