    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Date: Wed, 13 Jun 2018 22:59:52 +0200
    <pfdte0$psg$1@node1.news.atman.pl> <pfekr1$go4$1@node1.news.atman.pl>
    <5b1ae8f0$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfh9n0$o8h$1@node2.news.atman.pl> <pfj9af$u28$2@node1.news.atman.pl>
    <pfjkrs$9ob$1@node1.news.atman.pl> <pfjlda$a8e$1@node1.news.atman.pl>
    <pfk2or$c04$1@node2.news.atman.pl> <pfm80c$bmp$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@4...com>
    <pfrkkt$42o$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2018-06-13 o 19:35, Cavallino pisze:

    > Zależy co przez to rozumiesz.
    > Jeśli ilość sygnalizowanych zdarzeń na drodze - to mają rację, i w NE i
    > w AM leży to i kwiczy.

    Że tak się wtrącę do Waszej dyskusji... to co piszesz nie ma nic
    wspólnego z traffic'em. Traffic to obciążenie ruchem drogowym / stopień
    zakorkowania. Konkretne zdarzenie (wypadek etc) jedynie wpływa na
    traffic lecz go nie stanowi.

    Przy nawigowaniu do celu istotny jest czas dojazdu. Sygnalizowanie
    zdarzeń drogowych, które opóźniają go jest średnio interesujące. Jest mi
    obojętne czy spóźnię się z powodu wypadku, czy robót drogowych. Jeśli
    lubisz słuchać przyczyn opóźnień, to używaj Yanosika. On Ciebie
    doskonale poinformuje o przyczynie i wpakuje w najgorszy wariant drogi.
    Osobiście preferuję dostać informacje o tym jak ominąć zator niż wnikać
    w jego przyczyny. Przypuszczam, ze nie tylko ja tego oczekuję.

    Co do AM vs NE nie wypowiadam się bo nie znam AM. Jednakże fora niezbyt
    pochlebnie się o AM wypowiadają. Osobiście zachwycam się NE w zakresie
    omijania codziennych zatorów drogowych. Oczywiście nie jeżdżę w N
    samochodów różnymi trasami by dowody porównawcze zbierać. Ale od czasu
    gdy używam NE mój średni czas dojazdu do pracy/domu skrócił się
    zasadniczo w porównaniu z Google i Yanosik. Przy czym Yanosik bije
    wszelkie rekordy robienia w ciula kierowcy i pakuje w najgorsze korki
    prawie zawsze.

    Być może jest to kwestią specyfiki obszaru po jakim poruszamy się. Nie
    zaprzeczę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek