  • Data: 2018-06-15 22:31:52
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Jun 2018 20:02:01 +0200, Marek S napisał(a):
    > Jasne. Wolałbym mieć w smartfonie golarkę zamiast aparatu
    > fotograficznego i w związku z tym mam na co narzekać. Tymczasem jesteś w
    > lepszej sytuacji: aby rozwiązać swój "problem" wystarczy zainstalować
    > darmowego Yanosika i odpalać go równolegle z nawigacją. Marudzenie, że
    > jakaś tam nawigacja, w tym NE, nie potrafi strzyc owiec tudzież
    > informować o suszarkach jest bezpodstawne. Nawigacja służy do
    > nawigowania. Yanosik natomiast wyspecjalizował swoją infrastrukturę
    > unikaniu mandatów. To dwie różne rzeczy wymagające dwóch różnych podejść
    > informatycznych.

    A gdzie tam - na tyle rozne, ze sobie w ogole nie przeszkadzaja.
    No i kiedys Y nie mial mapy wcale, ale teraz ma, i rzekomo to nawet
    korki omija.

    Dzis mnie Y wk* maksymalnie.
    Z premedytacja wprowadzil mnie w korek na A4, o ktorym wiedzial, bo go
    pokazal. A GM nie chcial sie odpalic i nie wiem - wina GM, telefonu,
    operatora ...
    Ale gdzie sie korek konczy to pokazal precyzyjnie (na starej mapie).

    Taka obserwacja przy okazji: dwa telefony z Y, adres ten sam, czas
    dojazdu inny o 10 minut. Startowane w roznym czasie, wiec moze
    dlatego.
    Ale ... droga pusta, zap*, km ubywa, czasu ubywa ... a roznica
    pozostaje. A pare km przed celem nagle sie uzgadniaja ...
    Chyba przelicza trase co kilkanascie minut, co akurat wydaje sie
    rozsadne. Ale jesli w tym czasie zablokuje sie cos na trasie ?
    Moglby dostawac ostrzezenie z serwera, ale podejrzewam ze nie
    dostanie.
    Moze dlatego mnie w korek wprowadzil ... ale czy to mozliwe, zeby
    ~10km korka zebralo sie w 15 minut ?

    Ale potem ... oba mi mowia unisono skrec w prawo, a ja w lewo.
    Wiec oba przeliczaja trase ... i inna im wychodzi, i 2 minuty roznicy.
    Czyzby pamietal jak jezdze i obliczyl stosownie do mozliwosci?
    A moze dobor zalezy od tego czy stara czy nowa mapa - bo tym sie
    roznily.

    J.