  • 171. Data: 2011-09-18 20:10:53
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    news:slrnj7cjic.ib5.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Przez to chcę powiedzieć, że chińskie czy tajwańskie strony robione
    > są w języku chińskim (jedne w uproszczonym, drugie w tradycyjnym).
    > Po angielsku *czasem* też. O tym, że aby zawrzeć korzystny kontrakt,
    > to dobrze mieć w ekipie mówiących po chińsku, pisałem gdzie indziej.

    To prawda - ba nawet dobrze mieć rezydenta, który pilnuje zakupów, natywnego
    chińczyka. W Chinach jest zupełnie inna mentalność do robienia interesów
    Chińczykowi znającemu Angielski płaci się w firmie około $400 na rękę na
    miesiąc i często jest tak, że on na 500 innych osób tylko zna Angielski.
    Już nie jest tak tanio i łatwo o tanią siłę robiczą. Firmy z Chin zlecają
    część produkcji np do Wietnamu, bo tańsi robotnicy.

  • 172. Data: 2011-09-18 20:12:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Może był nacjonalistą?

    Faszystą, nazistą i antysemitą.

    > Można też dodać, że talent do uczenia się języków obcych
    > wcale nie musi iść w parze z talentem do matematyki i fizyki.

    Nie tylko obcych. On zdaje się po swojemu (po niemiecku)
    pierwsze zdanie powiedział jak miał coś koło trzech lat.

    > Szczerze powiedziawszy to przyczyna moim zdaniem jest
    > inna - Einsteinowi pewnie szkoda było czasu na zaprzątanie
    > głowy czymś tak nudnym jak nauka języka gdy cały dzień
    > spędzał na czymś interesującym jak zagadnienia fizyki :-)

    W domu też nie maiał o czym gadać z rodziną jakichś drobnych
    handlarzy (i w dodatku Żydów -- tak, musiał być antysemitą).

    --
    Jarek

  • 173. Data: 2011-09-18 20:13:14
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Remek" <d...@g...com> wrote in message

    > Do czego? Już dawno ludzie powinni sobie uświadomić, że to nie znajomość
    > jakiegoś języka świadczy o kwalifikacjach. Każdy głupi w Angli świetnie
    > zna
    > angielski i co z tego? Współpracowałem z zachodnimi firmami przy wdrażaniu
    > ich technologii w moim zakładzie. I na początek jako tłumacza zatrudniłem
    > nauczycielkę angielskiego ze szkoły średniej. Okazała się nieprzydatna.
    > Zero
    > słownictwa z jakiejkolwiek dziedziny techniki, czy nauki. Komu taka
    > znajomość języka jest potrzebna?

    Remek ty tylko marudzisz i narzekasz. Powiedz coś fajnego np opowiedz o
    osiągnięciach z ostatniego roku :-)

  • 174. Data: 2011-09-18 20:18:31
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > Ty czegoś uczysz? A sam nie umiesz i wypisujesz bzdury. Od kiedy zmienna
    > wpis w rejestrze? Jak rozumiem chodzi o rejestr procesora. A co to jest
    > pamięć procesora, w której wpisana jest zmienna? Lepiej przestań uczyć
    > kogokolwiek i sam się naucz. Co za maniera na news ostatnio? Pisać byle
    > co,
    > aby pisać.

    Mały ty zazdrośniku, jakie to polskie :-)

  • 175. Data: 2011-09-18 20:40:50
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-09-18 02:39 Lelek@ napisał(a):

    > Warto więc ćwiczyć assembler :-)
    > Ja się w nim czuję jak ryba w wodzie. pamiętam jak z kilkanaście lat
    > temu 15? więcej używałem symulatora Adama Dybkowsiego na 8051 :-)
    > Ale się cieszyłem, bo poprzednie lata to był edytor tekstu i
    > command-lajnowy assembler i próba czy działa :-)
    > Ukłony Panie Adamie :-)

    :-)

    Na całe szczęście gatunek 8051 wyginął i niech tak zostanie.
    Dużo bardziej przyjemny asembler mają AVRy albo nawet ARMy.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 176. Data: 2011-09-18 20:50:42
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 18.09.2011 22:40, Adam Dybkowski pisze:
    > Na całe szczęście gatunek 8051 wyginął i niech tak zostanie.
    > Dużo bardziej przyjemny asembler mają AVRy albo nawet ARMy.

    Taa,
    http://www.ti.com/ww/en/analog/cc2530/index.shtml?DC
    MP=hpa_rf_cc2530&HQS=NotApplicable+PA+cc2530

    (Do piątku muszę fw poprawić na tym...)

    Michoo

  • 177. Data: 2011-09-18 20:52:53
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Lelek@" napisał:

    > Komu taka znajomość języka jest potrzebna?

    > Remek ty tylko marudzisz i narzekasz. Powiedz coś fajnego np opowiedz o
    > osiągnięciach z ostatniego roku :-)

    A coś do rzeczy? Napisałem to z własnego doświadczenia. W UK kilku moich
    znajomych/naprawiaczy RTV znalazło pracę. Inni wyłącznie ze znajomościa
    języka nie.

    Remek

  • 178. Data: 2011-09-18 20:55:45
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Lelek@" napisał:

    > Mały ty zazdrośniku, jakie to polskie :-)

    A do rzeczy? Wiesz jak wygląda zmienna w asm i gdzie jest zapisana?
    Konkretnie.

    Rermek

  • 179. Data: 2011-09-18 20:56:40
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Adam Dybkowski" <a...@g...6c7o8m> wrote in message

    > :-)

    Hehe - w czym ty go pisałeś ? Ja go gdzieś jeszcze mam razem ze starymi
    projektami :-)

    > Na całe szczęście gatunek 8051 wyginął i niech tak zostanie.
    > Dużo bardziej przyjemny asembler mają AVRy albo nawet ARMy.

    Ja używałem chyba pierwszych AVR-ów jak się zaraz pokazały AT90 :-) Tysiące
    urządzeń na nich sprzedałem :-)
    Dzięki twojemu symulatorowi też trochę kasy wcześniej zarobiłem :-)
    Pamiętam, że nic więcej nie potrzebowałem :-) Miał wszystko co trzeba :-)

  • 180. Data: 2011-09-18 20:59:39
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > A coś do rzeczy? Napisałem to z własnego doświadczenia. W UK kilku moich
    > znajomych/naprawiaczy RTV znalazło pracę. Inni wyłącznie ze znajomościa
    > języka nie.

    Ale napisz co fajnego, jak się cieszysz z życia :-) Jaką masz fajną żonę,
    dom, psa, kota, fajną pracę, którą kochasz :-) Coś miłego :-)