  • Data: 2012-02-07 16:40:05
    Temat: Re: Nauka elektroniki po trzydziestce
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z wieloma przedmówcami, którzy stwierdzili że warto - ZGADZAM SIĘ !!
    > Z tymi, którzy twierdzą że NIE, też się zgadzam, ale tylko w zakresie
    > przydatności dodatkowej wiedzy w serwisie. Ale kto powiedział,że Twoja
    > kariera
    > zawodowa ma ograniczyć się po deskę grobową do serwisu??
    Może powiem tak, wpierw musi poczytać jak to działa, potem parę układów
    zrobić
    i uruchomić :) i dopiero można próbować coś naprawiać, jeżeli się nie chce
    działać metodą 'małpy' a chce faktycznie rozumieć jak działa urządzenie
    aby móc go naprawić.

    > 30 lat ?! Chłopie, mnie stuknęło 5 dekad, dalej się uczę!! To jest tak
    AJ myślałem że to tylko ja jestem starszy od węgla ;) a tu widzę że nie
    jestem sam :)

    > jak z
    > joggingiem. Chcesz zachować dobrą formę fizyczną - biegaj, chcesz
    > zachować w
    > dobrej formie centralny ośrodek nerwowy - czytaj i rozwiązuj problemy
    > ścisłe.
    Dokładnie trzeba cały czas czytać i poznawać nowe rzeczy.

    > Przykład : projektowanie filtrów cyfrowych,
    To już jest wyższa szkoła jazdy, ja bym mu proponował analogówkę,
    podstawy opornik, kondesator, cewka, tranzystor biopolarny i proste układy.

    --
    Pozdr
    JanuszK