  • 11. Data: 2009-02-20 09:52:40
    Temat: Re: Nasza-Klasa, kradziez zdjecia
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nie ma takiej marki - jest Canon, Nikon i Sony.

    Nalezysz do tej wiekszosci jak widze ;)

  • 12. Data: 2009-02-20 10:12:41
    Od: Q <...@w...pl>

    Zagadnienie jest ciekawe. Tracisz/nie tracisz to rzecz wtórna. Ci co
    wysyłają cię do psychologa sami tam powinni pójść.

    Ale skoro jest takie podejście naszej klasy to nie trudno sobie
    wyobrazić że któregoś grypowicza podczas numerka albo kompletnie
    pijanego ktoś wrzuca na naszej klasy i pisze, że to jego zdjęcia.

    I co wtedy? Pisać do właściciela konta? hahaha

  • 13. Data: 2009-02-20 10:16:12
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    > Ale skoro jest takie podejście naszej klasy to nie trudno sobie
    > wyobrazić że któregoś *grypowicza* [...] kompletnie
    > pijanego

    Ktoś, kto upija się w trakcie grypy zasługuje na cokolwiek, co mu się
    przytrafi.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 14. Data: 2009-02-20 10:23:23
    Od: j...@a...at

    > Napisalem do nich, ze niby kogo mam zaskarzyc? Goscia, ktory ma jakis
    > chinski nick, nie wiem gdzie mieszka nawet? Nie znam nawet plci? I co mam z
    > tymi 'danymi' isc na komisariat policji? Bo NK potrzebuje oficjalne pismo w
    > tej sprawie, zeby to usunac.

    dla tego przypadku ma zastosowanie chinskie przyslowie:

    " jak nie masz problemu to wloz ciasne buty"

    XXX

  • 15. Data: 2009-02-20 11:12:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Nie ma takiej marki - jest Canon, Nikon i Sony.
    Oj dioptrie do poprawy
    Jest PENTAX, potem długo, długo nic, a potem te
    aparatopodobne popierdułki :)
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-02-20 11:32:47
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gnm37r$e52$1@news.dialog.net.pl>,
    Krzysztof 45 nabazgrał:
    > Oj dioptrie do poprawy
    > Jest PENTAX, potem długo, długo nic, a potem te
    > aparatopodobne popierdułki :)

    Żeby tylko ten Pentax miał AF po ciemku jak te ,,popierdułki'' :(

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 17. Data: 2009-02-20 13:24:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > W poście <gnm37r$e52$1@news.dialog.net.pl>,
    > Krzysztof 45 nabazgrał:
    >
    > Żeby tylko ten Pentax miał AF po ciemku jak te ,,popierdułki'' :(

    no za wyjątkiem conana bo on AF do dupy ;-)

  • 18. Data: 2009-02-20 13:49:23
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 14:24:39 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > no za wyjątkiem conana bo on AF do dupy ;-)

    Przykro mi, ale warunki oświetleniowe w dupie nie pozwalają AF Conana
    pokazać jego możliwości ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 19. Data: 2009-02-20 14:04:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Q pisze:
    > Ale skoro jest takie podejście naszej klasy to nie trudno sobie
    > wyobrazić że któregoś grypowicza podczas numerka albo kompletnie
    > pijanego ktoś wrzuca na naszej klasy i pisze, że to jego zdjęcia.

    Jeśli chodzi o mnie można wrzucać :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 20. Data: 2009-02-20 14:30:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009, Grzegorz Góra wrote:

    > Dnia Fri, 20 Feb 2009 14:24:39 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
    [...komuś...]

    > Przykro mi, ale warunki oświetleniowe w dupie nie pozwalają AF Conana
    > pokazać jego możliwości ;)

    Bo to kiepski sprzęt jest.
    Było w archiwum - sprzęt radzący sobie w takich warunkach robi
    np. Olympus:
    http://www.olympus-europa.com/endoscopy/427_Rectal_D
    iagnostic_System.htm
    archiwum:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/f1e2ae9babee0083

    Canon to ta firma ktorą oberwało kilku doradzaczy (mających na
    myśli Musteki i podobne) "niech się zajmą skanerami" :P, na
    sprzęcie od trudnych warunków oświetleniowych widać się nie znają ;)

    pzdr, Gotfryd