    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Narzedzia CASE i generowanie kodu
    Date: Wed, 16 Nov 2011 12:28:37 -0600

    On Wed, 16 Nov 2011 17:18:19 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    >[...]
    >[...]
    >
    >Ale mnie nie interesują ONI, bo ONI nie są stroną w dyskusji na tej
    >grupie. Taką stroną jesteś TY (a obecnie również ja). A ty, będąc
    >dyskutantem, wyciągasz jako argument coś, czego nikt nie ma szansy
    >zweryfikować i trzeba ci zawierzyć na słowo. Ja na ten przykład wcale
    >nie mam podstaw wierzyć, że widziałeś kod Prologa na oczy, co dopiero
    >pisać w nim komercyjnie (nieważne, pisałeś czy nie, ważne co ja o tobie
    >mam szansę się dowiedzieć ze źródeł obiektywnych).

> [...]

    Kiedy mnie zupelnie, obojetnie, jak wahadlo, wisi czy ty mi wierzysz
    czy nie wierzysz. I nie mam zamiaru wykonywac zadnych czynnosci aby na
    twa wiare/niewiare w jakis sposob wplynac. Podobnie wisi mi opinia
    innych na tej grupie. Nie bede tez popieral mojego stanowiska ponad to
    co napisalem.

    Chcesz to wierz, nie chcesz to nie wierz. Ja sie zajmuja tym czym sie
    zajmuje komercyjnie a nei w Kolku Rozancowym ani w Klubie Mlocych
    Programistow w Palacu Mlodziezy i musze przestzregac regul. Wiec je
    przestzregam. Podobnie jak inni.

    ONI ktorych cytowalem wyzej to akademicy. Pracuja na uczelniach, albo
    maja wlasny open source project. Wiec moga publikowac co chca. Ale i
    oni zapytani o konkretnych klientow, takich dla ktorych pracowali za
    pieniadze, odpowiedza ci to co ja.

    A.L.