  • Data: 2011-11-16 18:37:07
    Temat: Re: Narzedzia CASE i generowanie kodu
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-16, A.L <l...@a...com> wrote:

    > Kiedy mnie zupelnie, obojetnie, jak wahadlo, wisi czy ty mi wierzysz
    > czy nie wierzysz. I nie mam zamiaru wykonywac zadnych czynnosci aby na
    > twa wiare/niewiare w jakis sposob wplynac. Podobnie wisi mi opinia
    > innych na tej grupie. Nie bede tez popieral mojego stanowiska ponad to
    > co napisalem.

    To po co w ogóle bierzesz udział w dyskusji?

    > Chcesz to wierz, nie chcesz to nie wierz. Ja sie zajmuja tym czym sie
    > zajmuje komercyjnie a nei w Kolku Rozancowym ani w Klubie Mlocych
    > Programistow w Palacu Mlodziezy i musze przestzregac regul. Wiec je
    > przestzregam. Podobnie jak inni.
    >
    > ONI ktorych cytowalem wyzej to akademicy. Pracuja na uczelniach, albo
    > maja wlasny open source project. Wiec moga publikowac co chca. Ale i
    > oni zapytani o konkretnych klientow, takich dla ktorych pracowali za
    > pieniadze, odpowiedza ci to co ja.

    Ale oni, w odróżnieniu od ciebie, raczej nie wyciągają argumentu "a bo
    ja to już pisałem, ale nie mogę ani podać kiedy, ani jak się to
    nazywało". To już nawet fir/profesor_kinbote na tej grupie miewa
    mocniejsze argumenty.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot