  • Data: 2011-11-16 19:07:15
    Temat: Re: Narzedzia CASE i generowanie kodu
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-16, A.L <l...@a...com> wrote:

    > Ja mam watpliwosci po co TY bierzesz udzial w dyskusji? Zeby sie
    > czepiac?...
    >
    > Przypominam o co szlo. Szlo o to ze ktos napisal ze w Prologu sie nie
    > programuje aplikacji webowej i lepiej w czyms tam. ja napisalem ze sie
    > programuje, i ze sa nawet frameworki. Podalem jakie frameworki.
    > Podalem autorow.

    Najpierw napisałeś że "ja pisałem, ale nie podam co ani dla kogo".
    Frameworki i autorów podałeś dopiero później. To tak dla przypomnienia.

    > Wiec o co sie, z przeproszeniem, dopierdalasz?

    O to, że notorycznie używasz argumentu "ja wiem, ale nie podam
    szczegółów, bo mam NDA".

    > Proponuje pojsc na comp.lang.prolog i posukac postow Jana W. (tego od
    > SWI) ktory stwierdza explicite ze nie moze podac szczegolow na temat
    > swoich klientow. Takie na swiecie w biznesie obowiazuja obyczaje.

    Ja to rozumiem, mój drogi. Tylko że ja nie używam jako argumentu
    niczego, czego nie wolno mi ujawnić. Niczego, co brzmi jak "gdybyś ty
    wiedział co ja wiem, to byś miał inne zdanie", bo to absolutnie nic nie
    wnosi do dyskusji. A ty nawet nie jesteś autorytetem, żeby brać twoje
    stanowisko za dobrą monetę.

    > Hobbystow takich jak ty raczej nie obowiazuja. Jak widac, ciezko
    > zrozumiec.
    >
    > Uwazaj, jestes o milimetr od KF.

    Aj waj, jakbym kiedykolwiek u ciebie przeczytał coś użytecznego, nie
    wspominając o odpowiedziach na *moje* pytania. To miało mnie zastraszyć?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot