  • Data: 2011-11-16 18:50:46
    Temat: Re: Narzedzia CASE i generowanie kodu
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Nov 2011 18:37:07 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    >To po co w ogóle bierzesz udział w dyskusji?

    Ja mam watpliwosci po co TY bierzesz udzial w dyskusji? Zeby sie
    czepiac?...

    Przypominam o co szlo. Szlo o to ze ktos napisal ze w Prologu sie nie
    programuje aplikacji webowej i lepiej w czyms tam. ja napisalem ze sie
    programuje, i ze sa nawet frameworki. Podalem jakie frameworki.
    Podalem autorow.

    Nie podalem jakie aplikacje webowe, bo nie moge napisac o tej ktora
    znam. A te informacje (artykuly) ktore podalem sa wystarczajace aby
    samemu znalezc linki do aplikacji ktore Prolog i owe frameworki
    wykorzystuja. Tzreba tylko oderwac d... od stolka. Na przyklad tutaj

    http://www.semanticweb.gr/topos/

    Wiec o co sie, z przeproszeniem, dopierdalasz?

    Jak masz cos merytorycznie do dodanie na temat Prologu i aplikacji
    webowych, albo w ogole wzgledem tersic tego watku, to z przyjemnoscia
    wyslucham. Ale jak masz bic piane, to idz gdzie indziej.

    >Ale oni, w odróżnieniu od ciebie, raczej nie wyciągają argumentu "a bo
    >ja to już pisałem, ale nie mogę ani podać kiedy, ani jak się to
    >nazywało". To już nawet fir/profesor_kinbote na tej grupie miewa
    >mocniejsze argumenty.

    Proponuje pojsc na comp.lang.prolog i posukac postow Jana W. (tego od
    SWI) ktory stwierdza explicite ze nie moze podac szczegolow na temat
    swoich klientow. Takie na swiecie w biznesie obowiazuja obyczaje.
    Hobbystow takich jak ty raczej nie obowiazuja. Jak widac, ciezko
    zrozumiec.

    Uwazaj, jestes o milimetr od KF.

    A.L.