    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa airbag - Krakow
    Date: Thu, 13 Jan 2011 09:08:56 +0000 (UTC)

    Dnia (Thu, 13 Jan 2011 01:00:45 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za arek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > wiesz, wydaje mi sie ze sam modul to jest tylko elektronika ale jego
    > naprawa celowo nie jest taka prosta zeby zapobiegac przekretom,
    > w module zapisuje sie informacja o tym ze poduszka/poduszki byly uzyte
    > i swieci sie kontrolka. gdyby "zgaszenie kontrolki" bylo takie proste
    > to nikt by nie zakladal tych poduszek ponownie ze wzgledu na cene nie
    > wspominajac juz o przekretach handlarzy autami choc i tak jest ich
    > pewnie duzo

    Jesli to tylko elektronika to jaki widzisz problem w przeprogramowaniu jej
    i usunieciu informacji o wypadku? Jak popsujesz system operacyjny w swoim
    komputerze to wymieniasz caly zestaw na nowy z preinstalowanym system, czy
    robisz reinstalacje? :)

    Poza tym 'zgaszenie kontrolki' mozna zrealizowac na wiele tanich sposobow,
    poczynajac od opornikow w miejscu podlaczenia poduszek a konczac na
    wymontowaniu zarowki. Nie sadze, zeby produceni robili to aby utrudnic
    kombinacje, priorytetem jest raczej sciaganie kasy po kolizjach od ludzi,
    ktorzy chca zeby poduszki dzialay tak samo jak przed kolizja.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02