  • Data: 2011-01-13 10:52:00
    Temat: Re: Naprawa airbag - Krakow
    Od: arek <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli to tylko elektronika to jaki widzisz problem w przeprogramowaniu jej
    > i usunieciu informacji o wypadku? Jak popsujesz system operacyjny w swoim
    > komputerze to wymieniasz caly zestaw na nowy z preinstalowanym system, czy
    > robisz reinstalacje? :)
    >
    > Poza tym 'zgaszenie kontrolki' mozna zrealizowac na wiele tanich sposobow,
    > poczynajac od opornikow w miejscu podlaczenia poduszek a konczac na
    > wymontowaniu zarowki. Nie sadze, zeby produceni robili to aby utrudnic
    > kombinacje, priorytetem jest raczej sciaganie kasy po kolizjach od ludzi,
> [...]

    problemu w przeprogramowaniu nie widze pod warunkiem ze wiesz jak to
    zrobic dobrze... nie jest to pewnie banalne tak jak wykasowanie bledu
    w komputerze.
    widzisz, sa rozne zabezpieczenia i czasami przeinstalowanie systemu w
    komputerze tez nie jest mozliwe...zalezy jakich zabezpieczen uzyje
    producent
    mimo wszystko konsekwencje nieprawidlowego dzialania systemu i
    nieprawidlowego zadzialania systemu poduszek sa raczej nieporownywalne
    wiec troche sie nie dziwie ze producenci i ASO sie w to nie bawia