  • Data: 2011-01-13 10:00:45
    Temat: Re: Naprawa airbag - Krakow
    Od: arek <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio mialem podobne zdarzenie, tylko ze w moim przypadku koszt ponosi
    > ubezpieczalnia. Zastanawialem sie co takiego jest wewnatrz modulow do
    > airbag i napinaczy pasow, ze trzeba je wymieniac na nowe. Jesli to tylko
    > kwestia przestawienia gdzies w pamieci modulu 0 na 1 to strasznym
    > marnostractwem jest wymiana na nowy. Chyba, ze tam sa jakies zintegrowane
    > czujniki przeciazenia itd, ktore moga zadzialac tylko raz.

    wiesz, wydaje mi sie ze sam modul to jest tylko elektronika ale jego
    naprawa celowo nie jest taka prosta zeby zapobiegac przekretom,
    w module zapisuje sie informacja o tym ze poduszka/poduszki byly uzyte
    i swieci sie kontrolka. gdyby "zgaszenie kontrolki" bylo takie proste
    to nikt by nie zakladal tych poduszek ponownie ze wzgledu na cene nie
    wspominajac juz o przekretach handlarzy autami choc i tak jest ich
    pewnie duzo