  • Data: 2010-06-10 10:18:23
    Temat: Re: Najtańsze alkomaty z allegro.
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c38a4c61-063b-4bdc-9077-f39ea88b0bda@t10g2000yq
    g.googlegroups.com...

    > Z czego ja slyszalem potrafia miec okrutny błąd. Traktowałbym raczej
    > jako zero-jeden. Jak pokazalby zero to bym pojechal, ale jak 0,15
    > (promila) to juz chyba nie, bo podobno to moze byc i 0,50 u takich
    > chinskich smieci.
    > Opinie zalyszane.

    bawiliśmy sie u znajomej na urodzinach takim za 79zl.) Była jedna
    kolezanka ktorej za kazdym razem pokazywał 0-0.05 chociaz dla ubawu
    potem piła bez ograniczeń :) Po kilku godzianach i kilku wielkich
    drinkach ciągle pokazywał 0 lub 0.05 :)

    bo go rozkalibrowaliście albo po prostu zepsuliście.
    mam alko za 300pln i jak byk w instrukcji stoi że pierwszy pomiar
    najwcześniej po 20min od spożycia (i żeby też nie palić w tym czasie)
    tak czy siak trzeba pilnować kalibracji (co pół roku) w innym przypadku
    faktycznie można sie przejechać

    pzdr
    Piotr